Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 28 september 2010, 21:04
spyder spyder is offline
Lid
 
Geregistreerd: 28 september 2010
Berichten: 6
spyder is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief medewerker verwerkingproces

Dit is de functieomschrijving en functie-eisen

Functieomschrijving:

Als Medewerker Verwerking Proces ben je verantwoordelijk voor de adequate verwerking (foutloze en snelle invoer en correctie) van binnengekomen rapporten en het opstellen van bijbehorende correspondentie en declaraties. Je verwerkt de rapporten/dossiers in Promis (eigen systeem) en/of in externe systemen. Je onderhoudt telefonisch contact met schade-experts, opdrachtgevers en verzekerden over de status van de expertiserapporten, je behandelt binnenkomende post en scant dossierstukken. Je houdt ook het adressenbestand van opdrachtgevers bij en de wijze waarop zij hun rapporten en berichtgevingen wensen te ontvangen. Waarnodig ondersteun je, in overleg, andere afdelingen in alle voorkomende werkzaamheden.
Functie-eisen:

Wij vragen van jou een mbo werk- en denkniveau, (allround) administratieve/secretariële werkervaring is een pré. Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift is een must gezien de correctiefunctie die je hebt in rapporten (taalstructuur en spelling). Daarnaast beschik je over organisatievermogen, gevoel voor service, ben je secuur en stressbestendig en heb je een flexibele en collegiale instelling.

Onze branche is hectisch en dynamisch en werken in een omgeving die zich niet laat voorspellen, is wat jou energie geeft en het beste in je naar boven haalt.

Sollicitatiebrief

Geachte mevrouw……….,

Enthousiast las ik dat u op zoek bent naar een secure en stressbestendige medewerker verwerkingproces. Graag overtuig ik u in deze brief waarom ik denk dat ik de allround medewerker ben waarnaar u zoekt.

Gedurende 4 jaar ben ik gedetacheerd geweest in de zorgverzekeringen. Tijdens die periode kreeg ik te maken met de norm- en kwaliteitseisen van de opdrachtgever. Het stressbestendig, secuur en in teamverband kunnen werken werden meteen getest. Elke dag het beste uit jezelf halen en ervoor zorgen dat elke declaratie tot tevredenheid van de opdrachtgever werd afgeleverd was mijn drijfveer. Graag zou ik mijn opgedane kennis en vaardigheden inzetten bij een vooraanstaande organisatie als de uwe.

Het kunnen werken in een dynamische, hectische en onvoorspelbare werkomgeving spreekt mij zeker aan. In mijn vorige functie heb ik dat zeker ervaren. Elke dag was weer een nieuwe waarin je jezelf moest bewijzen. Het uiteindelijke resultaat was dat de opdracht telkens werd verlengt en uitgebreid met verschillende werkzaamheden. Tevens het werken met een collegiale instelling heb ik verder ontwikkeld. Het inwerken van collega’s, begeleiden, controleren en het geven van feedback heb ik met veel plezier gedaan. Daarnaast heb ik de kans gehad om mijn leidinggevende te vervangen bij diens afwezigheid. Hij was elke keer weer blij verrast dat hij zonder zorgen de werkplek kon verlaten.

In het bedrijfsprofiel van uw organisatie kan ik me heel goed vinden. Mijn eigen visie is dat je door goede kwaliteit, deskundigheid, service en aandacht voor de klant/verzekerde aan je zal binden en houden.

Het lijkt mij een eer om mijn steentje bij te dragen aan deze vooraanstaande organisatie in de verzekeringsmarkt.

Graag kom ik het een en ander toelichten in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,

Bijlage: curriculum Vitae


Graag reacties. Bij voorbaat dank
Met citaat reageren
  #2  
Oud 29 september 2010, 17:08
Etty Etty is offline
Lid
 
Geregistreerd: 29 september 2010
Berichten: 5
Etty is on a distinguished road
Standaard

Hoi,

Eén van de eisen is "Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift is een must gezien de correctiefunctie die je hebt in rapporten (taalstructuur en spelling). "

Ik zie in je brief één spellingfout (verlengt moet volgens mij zijn verlengd) en waarschijnlijk zo op het oog ook wat fouten in je zinscontructies. Als je er prijs op stelt wil ik die wel noemen.

Groet,
Etty
Met citaat reageren
  #3  
Oud 29 september 2010, 17:46
spyder spyder is offline
Lid
 
Geregistreerd: 28 september 2010
Berichten: 6
spyder is on a distinguished road
Standaard

Natuurlijk stel ik dat op prijs. Bij voorbaat dank
Met citaat reageren
  #4  
Oud 29 september 2010, 21:49
spyder spyder is offline
Lid
 
Geregistreerd: 28 september 2010
Berichten: 6
spyder is on a distinguished road
Standaard

Op of aanmerkingen zijn van harte welkom. Ik ben van plan om de brief morgen(30 september) op te sturen via de mail.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 29 september 2010, 22:24
Etty Etty is offline
Lid
 
Geregistreerd: 29 september 2010
Berichten: 5
Etty is on a distinguished road
Standaard

Hoi,

Ik weet niet of ik volledig ben, aanvullingen welkom, en zeker verbeteringen van mijn bijdrage.
Hopelijk heb je er iets aan.


'enthousiast las ik...' Hier staat in mijn ogen dat je in een enthousiaste stemming was toen je de vacature las. Volgens mij bedoel je dat je enthousiast werd door het lezen ervan.

'Graag overtuig ik u in deze brief waarom ik denk dat ik de allround medewerker ben waarnaar u zoekt.'
Graag overtuig ik u er van dat.... (bijv: ik de allround medewerker ben waarnaar u zoekt). Of bijv: Graag laat ik u met deze brief zien waarom ik denk dat ik...

4 moet je voluit schrijven in een zin (behalve nummers, zoals postcodes).

"Het stressbestendig, secuur en in teamverband kunnen werken werden meteen getest' Werden moet zijn :werd.

'Elke dag was weer een nieuwe waarin je jezelf moest bewijzen.'
Ik zou achter 'nieuwe' het woord 'dag' plaatsen.

'Tevens het werken met een collegiale instelling heb ik verder ontwikkeld.'
Tevens heb ik het werken vanuit een collegiale.....

'de kans gehad '
de kans gekregen

'Hij was elke keer weer blij verrast dat hij zonder zorgen de werkplek kon verlaten.'
Als hij zonder zorgen de werkplek verlaat, kan dat geen verrassing zijn, je bedoelt dat hij bij terugkomst blij verrast was dat het goed was gegaan. 'Elke keer' spreekt dan eerder tegen je, omdat hij natuurlijk van je ging verwachten dat het goed zou gaan, toch:-)?

'Mijn eigen visie is dat je door goede kwaliteit, deskundigheid, service en aandacht voor de klant/verzekerde aan je zal binden en houden.'
Hier mist een woord, 'hen' voor het woordje 'aan' misschien?
Met citaat reageren
  #6  
Oud 29 september 2010, 22:56
spyder spyder is offline
Lid
 
Geregistreerd: 28 september 2010
Berichten: 6
spyder is on a distinguished road
Standaard

Dat over blij verrast is idd verkeerd geformuleerd. Bij het lezen heb ik het niet opgemerkt, maar die zin klopt niet. Thanks voor de verdere opmerkingen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief (Junior) Juridisch Medewerker Rechtbank, Graag uw commentaar define Sollicitatiebrief en cv 4 26 mei 2014 20:17
Sollicitatiebrief medewerker klantenservice marmar Sollicitatiebrief en cv 2 29 maart 2010 23:10
sollicitatiebrief Administratief Medewerker voor de afdeling Service Center gosiag Sollicitatiebrief en cv 2 1 januari 2010 21:48
Sollicitatiebrief Administratief Medewerker gosiag Sollicitatiebrief en cv 1 3 december 2009 22:24
Sollicitatiebrief medewerker back office smstrijker Sollicitatiebrief en cv 3 28 juli 2008 16:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon