Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 10 maart 2016, 13:38
orangeblossom orangeblossom is offline
Lid
 
Geregistreerd: 14 december 2015
Berichten: 5
orangeblossom is on a distinguished road
Standaard originele sollicitatie m.b.v. toepassing app slim?

Hoi,

Ik zag gisteren een marketing/communicatie positie voorbij komen die me op het lijf is geschreven. Nu stond in de vacature dat een originele en creatieve sollicitatie de voorkeur heeft.

Ik heb een heel leuk idee hiervoor namelijk met behulp van augmented reality. Daarmee scan je een pagina of afbeelding met je smartphone of tablet en dan komen er bijvoorbeeld buttons waar je op kunt klikken die je linken naar een website of afbeelding. Zeker een originele manier lijkt me, maar het is wel zo dat je daar een bepaalde app voor nodig hebt, namelijk Layar. Nu weet ik vantevoren natuurlijk niet of de persoon die mijn sollicitatie in handen krijgt die app heeft of 'm wil installeren om mijn sollicitatie te bekijken (mijn idee is om een soort poster te maken waar ik mezelf op presenteer en zodra ze die poster scannen met mijn app komt ook mijn motivatie en cv in een bestand naar voren).

Wat denken jullie? Zal ik het risico lopen of is het te risky (in de zin van, is te veel moeite voor de recruiter dus mijn sollicitatie wordt aan de kant gelegd)?

Hier trouwens een video ter illustratie van wat ik enigszins bedoel: https://www.youtube.com/watch?v=wi80g9WJvmw
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Is het slim om na een online sollicitatie toch nog na te bellen? LianneN Sollicitatiebrief en cv 1 16 april 2010 14:05


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon