Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 6 maart 2008, 02:14
chadia chadia is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2008
Berichten: 6
chadia is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie consulent Wet Maatschappelijke Ondersteuning. SPOED moet voor 7 maart!

Beste leden,

Graag eventuele opmerkingen/aanpassingen op mijn brief:

De organisatie
De afdeling Maatschappelijke Ondersteuning verwerkt aanvragen om voorzieningen in het kader van de Wet Maatschappelijke Ondersteuning.


Inhoud van de functie

De consulent verricht onderzoek naar het recht op een aangevraagde voorziening en brengt hierover een geďntegreerd advies of indicatiestelling uit, eventueel ondersteund met een extern medisch advies. Huisbezoeken maken deel uit van het onderzoek. Het onderzoek wordt integraal uitgevoerd, dat wil zeggen dat ook gekeken wordt naar mogelijke andere voorzieningen of verstrekkingen buiten het kader van de WMO. De consulent heeft een eigen cliëntenbestand. Een periodiek consulentenoverleg voorziet in onderlinge afstemming en kwaliteitsbewaking.



Functie-eisen

Voor de functie wordt een opleiding op het gebied van fysiotherapie, ergonomie of verpleegkunde verlangd. Bovendien wordt kennis gevraagd van de sociale kaart op het gebied van de zorgvoorzieningen. Ervaring met indicatiestellingen, zowel voor de huishoudelijke zorg als voor de (oude wvg-)voorzieningen is een vereiste. Kennis van en ervaring met de applicatie Gws4All is een voordeel.


MIJN BRIEF:

Betreft: vacature consulent Wet Maatschappelijke Ondersteuning (vacaturenummer 15)



Geachte heer Van ......,

Met grote belangstelling las ik op de website dat u zoek bent naar een consulent Wet Maatschappelijke Ondersteuning. Het functieprofiel sluit goed aan bij mijn kennis, vaardigheden en ik ben dan ook erg geďnteresseerd in deze functie.

Momenteel werk ik als WMO-consulent junior bij de Gemeente ..... Ik ben nu op zoek naar een nieuwe, stimulerende werkomgeving waarin doorgroeien tot de mogelijkheden behoort. In mijn huidige functie zijn mijn voornaamste taken het informeren en adviseren van cliënten over de voorzieningen, waaruit meestal een aanvraag uit voorvloeit die ik behandel, rapporteer en doorstuur. Ook leg ik huisbezoeken af om te beoordelen hoe de thuissituatie is en adviseer hierover naar de afdeling Individuele Verstrekkingen.

U mag van mij een enthousiaste, flexibele en gemotiveerde collega verwachten die zeer leergierig is en zowel zelfstandig als in teamverband goed kan werken. Nieuwe taken maak ik mij snel eigen en ik ben meer dan bereid eventuele aanvullende opleidingen die nodig zijn om deze functie goed te vervullen, te volgen. Van nature ben ik dienstverlenend ingesteld. Het geeft mij voldoening om mensen op weg te helpen.

Kunnen mijn kwaliteiten, enthousiasme en doorzettingsvermogen uw team versterken? Ik kijk hoopvol uit naar een uitnodiging om u ervan te overtuigen.


Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon