Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 13 mei 2007, 17:58
mitaloco mitaloco is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 mei 2007
Berichten: 2
mitaloco is on a distinguished road
Standaard sollicitatiebrief tandartsassistente, goed genoeg?

ik zou heel graag willen weten of dit goed is, na het 20x na gelezen te hebben weet ik t zelf niet meer.
elk commentaar is welkom!
alvast bedankt




Betreft : vacature tandartsassistente

Geachte Heer, Mevrouw ...

Afgelopen woensdag 9 mei las ik uw vacature in het..... waarin u aangeeft op zoek te zijn naar kandidaten voor de functie tandartsassistente.
Deze vacature heeft mij erg enthousiast gemaakt.

Momenteel werk ik in een speelgoedwinkel. Daar heb ik geleerd klanten te woord te staan en te helpen. vooral het omgaan met mensen vind ik erg leuk. Toch ben ik er achter gekomen dat de detailhandel niet helemaal is wat ik zoek, en ben ik toe aan een nieuwe uitdaging.

De functie Tandartsassistente spreekt mij erg aan, omdat ik het leuk vind om in contact te staan met mensen. Ook het administratieve werk wat erbij hoort lijkt me erg leuk.

Eigenschappen die ik heb meegekregen zijn: spontaan, leergierig, netjes en sociaal.

Hopelijk heb ik uw interresse gewekt, en nodigt u mij uit voor een gesprek.

met vriendelijke groet,
...
Met citaat reageren
  #2  
Oud 1 juni 2007, 19:50
nicky1983 nicky1983 is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 7 april 2006
Berichten: 99
nicky1983 is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatiebrief tandartsassistente, goed genoeg?

Geachte Heer, Mevrouw ...

Afgelopen woensdag 9 mei las ik uw vacature in het..... waarin u aangeeft op zoek te zijn naar kandidaten voor de functie tandartsassistente.
Deze vacature heeft mij erg enthousiast gemaakt. (waarom, heb je hier een opleiding voor gedaan??????)

Momenteel werk ik in een speelgoedwinkel. Daar heb ik geleerd klanten te woord te staan en te helpen. vooral (hoofdletter) het omgaan met mensen vind ik erg leuk. Toch ben ik er achter gekomen dat de detailhandel niet helemaal is wat ik zoek, en ben ik toe aan een nieuwe uitdaging.

De functie Tandartsassistente spreekt mij erg aan, omdat ik het leuk vind om in contact te staan met mensen. Ook het administratieve werk wat erbij hoort lijkt me erg leuk. (ervaring hiermee?)

Eigenschappen die ik heb meegekregen zijn: spontaan, leergierig, netjes en sociaal. (voorbeelden van werksituaties waarin deze naar voren zijn gekomen)

Hopelijk heb ik uw interresse gewekt, en nodigt u mij uit voor een gesprek.

met vriendelijke groet,

succes groetjes Nicky
Met citaat reageren
  #3  
Oud 15 juni 2009, 14:29
sas sas is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 juni 2009
Berichten: 2
sas is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatiebrief tandartsassistente, goed genoeg?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mitaloco Bekijk bericht
ik zou heel graag willen weten of dit goed is, na het 20x na gelezen te hebben weet ik t zelf niet meer.
elk commentaar is welkom!
alvast bedankt




Betreft : vacature tandartsassistente

Geachte Heer, Mevrouw ...

Afgelopen woensdag 9 mei las ik uw vacature in het..... waarin u aangeeft op zoek te zijn naar kandidaten voor de functie tandartsassistente.
Deze vacature heeft mij erg enthousiast gemaakt.

Momenteel werk ik in een speelgoedwinkel. Daar heb ik geleerd klanten te woord te staan en te helpen. vooral het omgaan met mensen vind ik erg leuk. Toch ben ik er achter gekomen dat de detailhandel niet helemaal is wat ik zoek, en ben ik toe aan een nieuwe uitdaging.

De functie Tandartsassistente spreekt mij erg aan, omdat ik het leuk vind om in contact te staan met mensen. Ook het administratieve werk wat erbij hoort lijkt me erg leuk.

Eigenschappen die ik heb meegekregen zijn: spontaan, leergierig, netjes en sociaal.

Hopelijk heb ik uw interresse gewekt, en nodigt u mij uit voor een gesprek.

met vriendelijke groet,
...
hoi je sollicitatiebrief ziet er goed uit, ben je inmiddels aangenomen?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief medewerkster onroerend goed, graag commentaar Justme75 Sollicitatiebrief en cv 1 23 april 2007 10:19
Sollicitatiebrief politiemedewerker, is die zo goed? Erik Sollicitatiebrief en cv 9 17 maart 2007 10:41
Sollicitatiebrief: goed of niet? Vermaak Sollicitatiebrief en cv 1 2 juli 2006 21:02
Sollicitatiebrief leerkracht: vlot genoeg? Ellentje Sollicitatiebrief en cv 2 14 juni 2006 11:43


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon