Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 25 mei 2016, 23:07
beveiliger beveiliger is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 mei 2016
Berichten: 1
beveiliger is on a distinguished road
Question Sollicitatiebrief BBL Beveiliger

Hallo beste lezers,

Ben nieuw op dit forum,heb mij aangemeld omdat ik het fijn zou vinden als iemand ff snel een feedback kan geven op mij geschreven brief...


Betreft: Sollicitatie Beveiliger BBL(2)

Geachte heer, mevrouw,


In augustus 2016 wil ik beginnen aan de studie Beveiliger BBL niveau 2. Om een opleiding beroepsbegeleidende leerweg (BBL) te volgen is het van groot belang een leerbedrijf te vinden voor minimaal 20 uren in de week gedurende 1 jaar.

Uw bedrijf spreekt mij daarbij aan,ook omdat ik in de toekomst bij een soortgelijke bedrijf aan de slag wil gaan als beveiliger en daarom lijkt het me dus een enorme uitdaging om bij uw bedrijf aan het werk te kunnen tijdens mijn opleidingsperiode en wie weet ook in de toekomst.

Ik zal u in het kort vertellen waarom De functie goed bij mij past als persoon; ik houd van de uitdaging dat het werk met zich mee kan brengen daarnaast ben ik niet bang aangelegd hou ik van aanpakken en kan goed met mensen opschieten ook zelfstandig kan ik goed uit de voeten.



Ik hoop dat ik u voorlopig genoeg heb geïnformeerd en u reden ziet mij de kans te geven mijn sollicitatie verder toe te lichten in een persoonlijk gesprek.
Hoor hopelijk snel iets terug


Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 juni 2016, 00:53
Werkenisleuk Werkenisleuk is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 16 juni 2016
Berichten: 66
Werkenisleuk is on a distinguished road
Standaard

[QUOTE=beveiliger;42404]Hallo beste lezers,

Ben nieuw op dit forum,heb mij aangemeld omdat ik het fijn zou vinden als iemand ff snel een feedback kan geven op mij geschreven brief...


Superbeveiliger B.V.
T.a.v.: afdeling personeelszaken
Slotstraat 10
1000 AA Boevenvangen


Betreft: stageplaats 'Beveiliger BBL(2)'


Plaatsnaam, 3 juli 2016


Geachte heer/mevrouw,

In augustus 2016 wil ik beginnen aan de studie Beveiliger BBL niveau 2.

Om de opleiding beroepsbegeleidende leerweg (BBL) te kunnen volgen is het van groot belang, dat ik een leerbedrijf kan vinden [COLOR="red"]gedurende één jaar voor minimaal 20 uur in de week.

De beveiligingsbranch maakt mij leergierig en enthousiast. Daarnaast hou ik van uitdagingen, communiceer ik goed met mensen, heb een aanpakkers mentaliteit en kan ik goed in teamverband en zelfstandig werken. Tevens ben ik van nature niet bang aangelegd. Mijn vaardigheden wil ik nu in de praktijk gaan brengen.

Na het bestuderen van uw bedrijf Superbeveiliger op internet, ben ik ervan overtuigd dat uw bedrijf de aansluiting kan maken tussen uw stageplaats en mijn opleiding tot beveiliger BBL2. Dit is de branch waar mijn interesse naar uit gaat en ik in de toekomst in een soortgelijke bedrijf in de functie van beveiliger wil werken.

Ik vraag u dan ook vriendelijk of u intern kan overleggen of voor het schooljaar 2016-2017 een stageplaats voorhanden is.

Bijgesloten vind u mij curriculum vitae. Uiteraard ben ik bereid deze nader aan u toe te lichten en de inhoud en voorwaarden van deze stage met u te bespreken.

In verband met de nadere schoolvakantie en het definitief inschrijven van mijn opleiding, zal ik over één week telefonisch contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet,


.........................


Pang Vast


Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
beveiliger

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief administrateur BBL Helenn Sollicitatiebrief en cv 0 14 november 2013 21:50
Sollicitatiebrief bbl opleiding graag commentaar Nubia Sollicitatiebrief en cv 4 31 juli 2011 15:50
Sollicitatiebrief Eerste Autotechnicus BBL w0ut3r Sollicitatiebrief en cv 0 8 november 2010 19:23
Sollicitatiebrief Beveiliger Rickje Sollicitatiebrief en cv 0 3 juli 2010 13:24
Sollicitatiebrief beveiliger dishano Sollicitatiebrief en cv 4 24 oktober 2006 20:39


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon