Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 1 september 2006, 16:41
Cintha Cintha is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 1 september 2006
Berichten: 2
Cintha is on a distinguished road
Standaard sollicitatie woonbegeleider, wat vinden jullie ervan?

naam
adres
woonplaats

bedrijf
adres
vestiging

Breda, 2 september 2006

Betreft: sollicitatie BBL leerroute


Geachte heer/ mevrouw,

Ik ben op zoek naar een werkplek waar ik mijn opleiding kan gaan volgen.
Ik ken de stichting via familie die er werkt en er gewerkt hebben, ik ben ook bekent met de cultuur van de bewoners. Het lijkt me leuk om met deze mensen te werken vanwege hun achtergrond en cultuur, vandaar dat ik u een sollicitatie stuur.

Zelf ben ik nog werkzaam in de detailhandel, maar ik wil graag een nieuwe weg inslaan. Mijn hart ligt toch meer bij het helpen van mensen. Dit is dan ook de reden waarom ik de opleiding SPW 4 woonbegeleiding wil gaan volgen. Ik ben 3 jaar lang assistent filiaal manager geweest, mijn kwaliteiten liggen dan ook bij het helpen van mensen, administratief werk, het delegeren van personeel en een goede inzet voor het bedrijf. Verder ben ik erg collegiaal, leergierig, positief ingesteld en heb ik een goede doorzettingsvermogen.


Ik zou het heel fijn vinden een uitnodiging voor een gesprek te ontvangen, waarin ik mijn brief nader uit kan leggen. Bijgaand ontvangt u mijn curriculum vitea.


Met vriendelijke groet,


naam


Bijlage: curriculum vitea
Met citaat reageren
  #2  
Oud 1 september 2006, 17:30
nicky1983 nicky1983 is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 7 april 2006
Berichten: 99
nicky1983 is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatie woonbegeleider, wat vinden jullie ervan?

Hallo cynthia

Ik heb best wat feedback en wil je hier graag mee helpen.

ten eerste haal de adressen weg van de instelling en die van mezelf zou ik er ook niet op laten staan. En zoek ff uit naar wie je de brief schrijft, ipv mevrouw/meneer.

In je openingszin kun je al laten zien wat jij te bieden hebt, waarom zij jou kunnen gebruiken, andersom is niet aantrekkelijk voor een instelling.

Ik ken de stichting via familie die er werkt en er (hebben) gewerkt (waarom zeg je dit, heb je positieve verhalen gehoord geef, bv aan dat de cultuur van de bewoners je aanspreekt, omdat......of iets over de werkwijze van de stichting
bekend is met een D

Het lijkt me leuk om met deze mensen te werken vanwege hun achtergrond en cultuur, vandaar dat ik u een sollicitatie stuur. (Hieraan zou ik een voorbeeld koppelen, van vaardigheden van jou die hierbij goed aansluiten of een andere situatie waarin je kennis hebt gemaakt met deze doelgroep)

Tip kijk ook nog eens naar de manieren waarop de brieven op het forum opgesteld staan, toets carierre het woord brief in en je krijgt allerlei voorbeelden en formules om toe te passen.

Veel succes, goetjes Nicky
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
woonbegeleider

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatie educatiemedewerker. Wat vinden jullie ervan???? Brigitte Sollicitatiebrief en cv 3 21 april 2006 15:10
Sollicitatiebrief projectleider ICT. Wat vinden jullie ervan? Joris van de Wijngaard Sollicitatiebrief en cv 4 12 april 2006 15:53
Sollicitatiebrief administratieve functie: wat vinden jullie ervan? femkeeggink Sollicitatiebrief en cv 5 7 maart 2006 13:50
Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief als administratief medewerkster? cindycindy Sollicitatiebrief en cv 4 11 oktober 2005 13:28


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon