Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 22 februari 2006, 19:39
Soja Soja is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 februari 2006
Berichten: 2
Soja is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief marketing & sales assistant

Geachte......,
U zoekt iemand, die over......beschikt? Dan stel ik mij middels deze brief aan u voor.

In 1999 ben ik van Kiel, Duitsland, naar Den Haag verhuisd. Van 1999 tot 2005 heb ik bij DSM Anti-Infectives in Delft gewerkt. Mijn laatste functie was als Customer Service Agent bij de afdeling Marketing & Sales. Ik was het eerste aanspreekpunt voor de DSM Sales Office in China, Taiwan en India en was verantwoordelijk voor het hele ordertraject, van de inkomende order tot After Sales. De voertaal was Engels.
Sinds oktober 2005 werk ik bij GV B.V. Solutions in Delft als projectplanner. Ik ben verantwoordelijk voor de planning van de projecten en de juiste inzet van de medewerkers. Andere werkzaamheden omvatten het bewaken en signaliseren van knelpunten.
Op 8 juli 2005 heb ik mijn diploma voor de studie Management, Economie en Recht in ontvangst genomen, welke ik op de Haagse Hogeschool gevolgd heb. Graag zou ik de opgedane kennis in de praktijk willen brengen in een nieuwe uitdagende functie.
De functie, marketing & sales assistant, lijkt mij zeer uitdagend en uiterst geschikt om te laten zijn dat mijn sterke punten op het organisatorische vlak liggen en ik een echte regelneef ben. Een ander zeer aantrekkelijke punt van deze functie is het werken in een internationale omgeving.
Ik hoop dat u in mij een geschikte kandidaat ziet en mij de mogelijkheid geeft om mijn CV in een persoonlijk gesprek nader toe te lichten.
Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 24 februari 2006, 19:55
diaantje diaantje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 23 februari 2006
Berichten: 4
diaantje is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief marketing & sales assistant

Hoi Sonja


Zelf ben ik echt geen ster in het schrijven van brieven, ik vind jou brief erg goed. Al ben ik wel van mening dat je veel verteld wat je uit het cv ook zou kunnen halen. Ook weet ik niet zeker of de opstelling van je brief echt zo bedoeld is maar zo ja, zou ik er wat allinea's tussen zetten.

Ik hoop dat je iets aan mijn feedback hebt!

Groetjes Diana
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief office manager Engelina Sollicitatiebrief en cv 1 2 mei 2006 14:18
sollicitatiebrief Marketing medewerker victory Sollicitatiebrief en cv 4 7 oktober 2005 15:53
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon