Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 10 juni 2011, 17:30
Gilac Gilac is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 juni 2011
Berichten: 2
Gilac is on a distinguished road
Standaard graag feedback

Geachte heer ***

Als u een medewerker met verantwoordingsgevoel zoekt dan kom ik graag in aanmerking voor de functie als ****.
Uw bedrijf is me al eerder opgevallen doordat U op de volledige vlak van *** kennis in huis hebt. Ik heb destijds contact gehad met *** i.v.m. een stage naast mijn studie. Nu inmiddels een jaar later heb ik deze behaald rond ik binnenkort ook mijn vervolgstudie af.

Bij mijn huidige werkgever,***, ben ik ***voor de afdeling ***. Hierbij dien ik als vraagbaak voor klanten. Mijn belangrijkste werkzaamheden bestaan uit het oplossen van meldingen op gebied van onder anderen: ***, *** en ***. Daarbij onderhoud ik mijn contacten zowel mondeling als schriftelijk.

Wat mijn kennis en vaardigheden betreft: ik kan goed overweg met Outlook, Word, Excel en ik ben zeer nauwkeurig van aard. Nieuwe programma’s kan ik mij snel eigen maken. Met zelfstandig werken heb ik geen enkele moeite, maar ik werk ook graag in teamverband. Uiteraard ben ik bereid mezelf te ontwikkelen door aanvullende cursussen cq opleidingen te volgen. Voor uitgebreidere gegevens verwijs ik u naar mijn curriculum vitae, in de bijlage.

Graag zou ik in een persoonlijk gesprek mijn motivatie voor deze sollicitatie toelichten.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 juni 2011, 20:29
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard

Hoi,

In kleur even korte feedback:

Als u een medewerker met verantwoordingsgevoel Verantwoordelijkheidsgevoel zoekt dan kom ik graag in aanmerking voor de functie als van****.
Uw bedrijf is me al eerder opgevallen doordat U op dehet volledige vlak van *** kennis in huis hebt. Ik heb destijds contact gehad met *** i.v.m. een stage naast mijn studie. Nu inmiddels een jaar later heb ik deze behaald, en rond ik binnenkort ook mijn vervolgstudie af.

Bij mijn huidige werkgever,***, ben ik ***voor de afdeling ***. Hierbij dien ik als vraagbaak voor klanten. Mijn belangrijkste werkzaamheden bestaan uit het oplossen van meldingen op gebied van onder anderen: onderanderen weglaten***, *** en ***. Daarbij onderhoud ik mijn contacten zowel mondeling als schriftelijk.

Wat mijn kennis en vaardigheden betreft: ik kan goed overweg met Outlook, Word, Excel en ik ben zeer nauwkeurig van aard. Nieuwe programma’s kan ik mij snel eigen maken. Met zelfstandig werken heb ik geen enkele moeite, maar ik werk ook graag in teamverband.als je zelfstandig werken en in teamverband werken niet toelicht, is dit een dooddoener. Uiteraard ben ik bereid mezelf te ontwikkelen door aanvullende cursussen cq enopleidingen te volgen. Voor uitgebreidere gegevens een aanvullende eerste kennismakingverwijs ik u naar mijn curriculum vitae, in de bijlage.

Graag zou ik in een persoonlijk gesprek mijn motivatie voor deze sollicitatie toelichten.

Succes ermee,
Rens
__________________
Rens
Met citaat reageren
  #3  
Oud 12 juni 2011, 12:34
Gilac Gilac is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 juni 2011
Berichten: 2
Gilac is on a distinguished road
Standaard

bedankt Rens!!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitiebrief bbl-opleiding tandartsassistent: graag feedback girly Sollicitatiebrief en cv 11 14 september 2012 08:50
Sollicitatiebrief kinderopvang, graag feedback emkooij Sollicitatiebrief en cv 3 11 april 2011 19:21
Sollicitatie consultant, graag jullie feedback LianneN Sollicitatiebrief en cv 2 11 mei 2010 17:14
Sollicitatiebrief persvoorlichter vakbond, feedback graag Madeloepie Sollicitatiebrief en cv 0 18 april 2010 18:07
interne sollicitatie pedagogisch medewerker A, graag feedback en advies sannelba Sollicitatiebrief en cv 5 9 december 2008 15:01


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon