Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Je rechten en plichten als werknemer

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 juni 2013, 04:08
NotSoMe NotSoMe is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 juni 2013
Berichten: 1
NotSoMe is on a distinguished road
Standaard Ik vind het moeilijk, ben ik gek?

Hallo,

Ik zit met een hele grote dilemma.
Ik werk al 3 jaar, maar al 2 en een half jaar ben ik op zoek naar een andere baan, maar het einige wat ik te horen krijg is dat ik geen ervaring heb.

Iedereen heeft slechte dagen, maar al jaren ga ik met zo een tegenzin naar mijn werk. Onderweg daar naar toe scheld ik van alles uit van binnen. De reden hiervoor is dat ik al heel lang uitdaging zoek. Ik werk in een organisatie waar ik niet kan doorgroeien. Uit het werk zelf haal ik niks meer uit. Ik sta naar mijn gevoel al 3 jaar stil in mijn kennen en kunnen, ontwikkeling en groei en ook hoe je het went of keert financieel. Ik loop al heel lang met hoofdpijn, slaap probleem en lichamelijke klachten.
Ik heb te horen gekregen dat ik depressief ben en dat het door mijn werk kom. Ook heb ik 3 keer aangegeven dat ik uitdaging wil dus meer "verantwoordelijkheden" zou willen hebben. De 3de keer dat het dit had gevraagd werd bijna geirriteerd tegen mij verteld dat er niks is het is maar zo. Terwijl ik wel zie dat een andere collega wel bepaalde dingen mag doen. En mocht ik een coachingspositie niet krijgen omdat ik niet 4 dagen werk maar 3.
Ik heb wel aangegeven dat ik ander werk zoek.

Ik kreeg vervolgens te horen van een deskundige dat omdat ik depressief ben moet ik ziek melden. En dit ook aangeven aan mijn leidingevende. Dit vind ik echt zo moeilijk. Ik ga altijd werken ongeacht ik migraine heb of niet heb geslapen of wat dan ook. Als ik mijn bed uit kan ga ik werken. Als ik ziek meld voel ik mij schuldig en denk ik dat ik mijn collega's in de steek heb gelaten.