Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 24 september 2013, 13:25
Matthughes Matthughes is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 september 2013
Berichten: 1
Matthughes is on a distinguished road
Standaard Stage sollicitatiebrief

Beste mensen,
Ik had een sollicitatie brief gemaakt in 2012 november in november 2012 heb ik deze brief boven de 60 bedrijven gestuurd voor een stagie. Waar van 30 mijn direct afwezen vanwege dat mijn ABN onder het niveau was van het bedrijf. Na dat ik voor eerst echt merkte dat mensen het zo belangrijk vinden. Persoonlijke ken/kan wat maak het uit? Maar goed 1 stage bedrijf heb mijn aangenome dit stage bedrijf is onder het niveau van wat van een stage bedrijf word verwacht. Daarom ga ik het weer proberen een sollicitatie brief te sturen. Reden dat ik dit er bij schrijft is om dat het voor mijn een groot belang is dat deze brief goed ABN is. Bij voorbaat bedankt:

Geachte heer/mevrouw,

Uw vacature op Ecabo.nl is voor mij een aanleiding om te solliciteren naar de functie van stagiaire ICT beheer medewerker niveau 3. Ik regeer omdat ik goede aanwinst kan zijn voor u bedrijf.

Ik basis kennis over algemeen ICT denk aan netwerk, Javascript, hardware , software. Ook heb ik ervaring met communiceren met klanten en collega's. Hier door zijn mijn communicatievaardigheden sterk verbetert. Ik ben gemotiveerd en een doorzetter. Daarom zou ik graag bij u bedrijf stage willen lopen om deze vaardigheden de verbeteren tot zelfs een hoger niveau.

Ik heb de volle vertrouwen er in dat ik een aanwinst kan zijn voor u bedrijf. Graag verwijs ik u naar mijn CV voor een uitgebreid overzicht van mijn opleidingen en werkervaring. Voor meer informatie ben ik meer dan bereid om langs te komen voor een sollicitatie gesprek.

Hoor graag van u,


Met vriendelijke groet,

Matthew van der Vliet
Met citaat reageren
  #2  
Oud 24 september 2013, 23:04
Irma1966 Irma1966 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 22 september 2013
Berichten: 14
Irma1966 is on a distinguished road
Standaard

Ik plaats commentaar in een andere kleur als jouw tekst:

Geachte heer/mevrouw,

Uw vacature op Ecabo.nl is voor mij een aanleiding om te solliciteren naar de functie van stagiaire ICT beheer medewerker niveau 3. Ik regeer omdat ik goede aanwinst kan zijn voor uw bedrijf.

Ik beschik over basiskennis van het ICT gebeuren , zoals van netwerkbeheer, hardwareopstellingen en software, bijvoorbeeld Javascript
Ook heb ik ervaring met communiceren met klanten en collega's. Hier door zijn mijn communicatievaardigheden sterk verbetert. Ik ben gemotiveerd en een doorzetter. Daarom zou ik graag bij u bedrijf stage willen lopen om deze vaardigheden te verbeteren en verder uit te breiden.

Ik heb het volle vertrouwen er in dat ik een aanwinst kan zijn voor u bedrijf. Graag verwijs ik u naar mijn CV voor een uitgebreider overzicht van mijn opleidingen en werkervaring.

Graag zou ik mijn sollicitatie nader komen toelichten in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,

Matthew van der Vliet


Even goed kijken, ik heb ook het een en ander weggehaald uit je tekst.
Ik ben ook benieuwd naar je CV.

Voordat je je sollicitatie wegstuurt even bellen met het bedrijf en met de persoon van de advertentie.

Na het sturren van je sollicitatie bellen of alles is aangekomen als het bedrijf geen ontvangstbevestiging stuurt.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 25 september 2013, 00:49
de Patrick de Patrick is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 5 april 2011
Berichten: 82
de Patrick is on a distinguished road
Standaard

Matthew, ik denk dat ze het niet zo zeer belangrijk vinden dat je voor deze functie perfecte brieven kan schrijven. Ze zullen zich (volgens mij dan) een beeld van je vormen op basis van je schrijfwijze naar algemene ontwikkeling, beroepsernst, enz. toe. Als je zelfs aan je sollicitatiebrief zo weinig aandacht besteedt, zou ik je persoonlijk ook niet in dienst nemen. Of is Nederlands misschien niet je eerste taal?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
abn sollicitatie brief, thedutchrocks, voorbeeld sollicitatie brief

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Feedback sollicitatiebrief stage MWD esmeralda Sollicitatiebrief en cv 2 1 februari 2013 00:07
Sollicitatiebrief stage Law Sollicitatiebrief en cv 2 15 januari 2013 22:59
Sollicitatiebrief voor stage StudenSW123 Sollicitatiebrief en cv 5 26 november 2012 23:49
Stage Sollicitatiebrief, Graag commentaar/tips/aanvullingen of -wijzingen gi4nt Sollicitatiebrief en cv 10 17 oktober 2011 00:59
Uitstekende sollicitatiebrief stage... Lensa Sollicitatiebrief en cv 0 13 april 2010 20:42


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon