Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 27 april 2011, 17:17
FlavC FlavC is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 april 2011
Berichten: 4
FlavC is on a distinguished road
Standaard Motivatiebrief assistent manager, iemand suggesties voor verbeteringen?

xxxxxxx, 26 april 2011



Betreft: sollicitatie assistent manager



Geachte heer xxxxxxxx,



Op 22 april jongstleden las ik de vacature voor assistent manager op het Internet en dacht dit is de baan voor mij, hier kan ik mijn ei volledig in kwijt. De omschrijving van de werkzaamheden en het bedrijf spreken mij erg aan. Hoe vaak heb ik niet gedacht, wat zou het mooi zijn om hier te werken. Zodat ik dus gelijk ben begonnen na te denken hoe U te overtuigen dat ik de juiste persoon ben voor de baan. Aangezien deze functie prachtig aansluit op mijn huidige werkzaamheden, alsmede op mijn persoonlijke interesses en ambities. Als fervent klusser in en om het huis kom ik graag bij de xxxxx. Om hier dan ook beroepshalve tussen het materiaal en gereedschap te mogen zijn, zal voor mij een uitgekomen droom betekenen. Derhalve solliciteer ik graag naar deze functie.


De laatste twaalf jaar heb ik heel wat werkervaring opgedaan: als leerkracht, zelfstandig ondernemer en bij een callcenter als productinhoudelijk coach en projecttrainer. Leuk en veelzijdig werk. Hierbij heb ik ontdekt dat ik het vooral erg prettig vind om met mensen te werken, te adviseren en om deel uit te maken van een team. Om binnen de xxxxxx met een team tot het optimale resultaat te komen, lijkt mij dan ook een mooie uitdaging. Iets waarvoor ik mij met hart en ziel zou willen inzetten. Verder als zelfstandig ondernemer, had ik de leiding over drie man en ben dus geen onbekende met het voeren van een goede organisatie en planning. Facetten als voorraadbeheer, overzicht over het reilen en zeilen, geen mooiere beloning als aan het eind van de dag, week of maand te zien dat alles gaat volgens plan.


De veelzijdigheid van de functie spreekt mij erg aan. Net als de positieve uitstraling van het bedrijf en ik zou hier graag deel van uit maken. Mijn persoonlijke ervaringen als fanatiek klusser zullen er ook toe bijdragen dat ik mij hier snel thuis zal voelen. Van je hobby je werk maken zou in dit geval zeker van toepassing zijn. Ik bezit zeker geen negen tot vijf mentaliteit, eerder het is af als het klaar is. Daarnaast denk ik dat vanwege mijn persoonlijkheid ik bij zou kunnen dragen aan een prettige werksfeer. Mijn communicatieve vaardigheden, in woord en schrift en de wil om bij te leren zullen mij zeker tot een geschikte kandidaat maken.




Uiteraard ben ik graag bereid mijn sollicitatie mondeling toe te lichten. Ter informatie ontvangt u mijn curriculum vitae. Uw reactie zie ik met belangstelling tegemoet.



Met vriendelijke groet,


Xxxxxxxxxxxx
Xxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxx
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 april 2011, 23:31
FlavC FlavC is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 april 2011
Berichten: 4
FlavC is on a distinguished road
Standaard Sluiten

De sollicitatie is de deur uit dus deze kan dicht.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 28 april 2011, 12:08
EvelineB EvelineB is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 20 februari 2011
Berichten: 134
EvelineB is on a distinguished road
Standaard

Je brief spreekt me wel aan in elk geval. Hier en daar zou ik het anders geformuleerd hebben, maar je motivatie wordt wel duidelijk.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief assistent account manager Anneke81 Sollicitatiebrief en cv 0 29 april 2009 13:02
Graag commentaar op sollicitatie assistent programma manager Marya Sollicitatiebrief en cv 2 19 oktober 2008 00:10
Sollicitatiebrief Facility Manager Rens Sollicitatiebrief en cv 2 30 november 2006 17:39


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon