Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 6 mei 2009, 23:37
rayadam rayadam is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 mei 2009
Berichten: 2
rayadam is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief account manager, sales binnendienst

Ik wil een brief opstellen voor de functie Account Manager, Sales Binnendienst


U bent op zoek naar een representatieve zelfstandige collega op HBO-niveau? Omdat het geschetste functieprofiel goed aansluit bij mijn kennis, vaardigheden en interesses denk ik een geschikte kandidaat te zijn voor deze vacature en wil ik middels deze brief graag solliciteren.

Tijdens mijn loopbaan heb ik jarenlange ervaring opgedaan binnen commercie. Targets die werden gesteld werden door mij behaald of overtroffen. Ik streef er dan ook altijd naar het maximale eruit te halen.

Momenteel ben ik druk zoekende naar een vaste baan, omdat mijn laatste werkgever heeft te kennen gegeven dat door tegenvallende resultaten bij hun klant, mijn baan overbodig is geworden.

Mijn schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden heb ik tijdens mijn laatste werkzaamheden sterk kunnen ontwikkelingen. Mijn werkzaamheden lopen uiteen van het schrijven van offertes richting klanten, het coördineren van complexe salestrajecten, tot het organiseren van beurzen en seminars. Daarnaast schrijf ik geregeld verschillende interne communicaties als nieuwsbrieven, mailings en stukken voor het bedrijfsplan van het bedrijf.

Ik ben strijdbaar, leergierig, commercieel, ambitieus, communicatief vaardig en zeer gemotiveerd. Daarnaast beschik ik over een echte winnaarmentaliteit. Ik denk actief mee als sparringpartner, ben praktisch ingesteld en kies voor een pragmatische benadering. Ik geeft niet snel op als ik met moeilijke situaties wordt geconfronteerd en tracht ten alle tijden tot een gepaste oplossing te komen.

Ik zie uw uitnodiging voor een gesprek met veel plezier tegemoet en kijk uit naar de kans mijn enthousiasme over deze baan curriculum vitae persoonlijk toe te lichten.


Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 mei 2009, 00:53
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief account manager, sales binnendienst

''U zoekt....?''

Geen vraag stellen, maar gewoon ''ik heb gelezen dat u opzoek bent naar..''.
Dit maakt de brief een stuk formeler
Met citaat reageren
  #3  
Oud 11 mei 2009, 21:46
Jack Stemkens Jack Stemkens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 111
Jack Stemkens is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief account manager, sales binnendienst

Beste Rayadam,

Ik heb je brief doorgelezen en heb de volgende tips:

Bezoek de site van het bedrijf, zoek persberichten en geef aan waarom je juist voor dat bedrijf wilt werken en niet voor een ander bedrijf die dezelfde functie beschikbaar heeft.

Verwijder de zin dat je op zoek bent naar een nieuwe baan omdat je huidige baan overbodig is geworden, bedrijven zouden kunnen denken dat het aan jou ligt!

"Ik schrijf geregeld interne communicaties enz." is geen Nederlands.

De vijfde alinea "Ik ben strijdbaar enz." vind ik erg algemeen en als je al zulke beweringen over jezelf maakt, moet je ze ook onderbouwen met voorbeelden.

Lees je laatste zin nog eens door, ook dit is geen goed Nederlands. Met name het gedeelte "over deze baan curriculum vitae"

Veel succes!
__________________


Jack Stemkens

http://www.uwsollicitatie.nl
Sollicitatiebrieven en cv's op maat.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief assistent account manager Anneke81 Sollicitatiebrief en cv 0 29 april 2009 13:02
Sollicitatiebrief junior account manager.. Graag commentaar mindstate Sollicitatiebrief en cv 3 14 februari 2008 10:09
graag feedback en suggesties op sollicitatiebrief banqueting sales manager Rita1980 Sollicitatiebrief en cv 2 29 november 2007 22:34
Gaarne Goeie tips met motivatie voor mijn sollicitatiebrief Account Manager Iz2good Sollicitatiebrief en cv 1 11 juni 2007 11:22
Sollicitatiebrief junior account manager sparetime Sollicitatiebrief en cv 6 30 januari 2007 14:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon