Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 29 april 2013, 17:24
Emily Emily is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 april 2013
Berichten: 1
Emily is on a distinguished road
Post Betreft: sollicitatie Administratief medewerker graag commentaar

Geachte mevrouw/ meneer,

Met interesse heb ik de vacature op de website VDAB gelezen en via deze sollicitatiebrief wil ik me aan u voorstellen en mezelf kandidaat stellen.

Ik beëindig in juni mijn mijn school, ik ben dan ook op zoek naar een geschikte job aansluitend bij mijn profiel. Die zou ik kunnen vinden binnen uw bedrijf.

Ik voldoe aan het profiel omdat ik de afgelopen jaren gewerkt heb als stagiair in verschillende bedrijven. In mijn stages heb ik bewezen over de kwaliteiten te beschikken die nodig zijn als administratieve hulp, zoals ordelijkheid en netheid en administratieve aanleg. Bovendien weet ik wat er van mij verwacht wordt, ben ik snel in te werken en leer ik snel bij.

De uitnodiging tot sollicitatie naar deze functie komt wat mij betreft dan ook precies op het goede moment.

In mijn bijgevoegd Curriculum Vitae vindt u alles over mijn opleiding en werkervaring. Om u verder te informeren zou ik graag op gesprek komen.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 29 april 2013, 22:44
Maarten_W Maarten_W is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 27 maart 2012
Berichten: 158
Maarten_W is on a distinguished road
Standaard

Emily,

Net als T en Cynthia - die vandaag ook allebei hun brief op het forum hebben geplaatst - hoop je op feedback maar neem jezelf niet de moeite feedback te geven. Logisch? Of valt er wat te zeggen voor de forumregels, met name punt twee?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 3 mei 2013, 13:40
de Patrick de Patrick is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 5 april 2011
Berichten: 82
de Patrick is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emily Bekijk bericht
Geachte mevrouw/ meneer,

Met interesse heb ik de vacature op de website VDAB gelezen en via deze sollicitatiebrief wil ik me aan u voorstellen en mezelf kandidaat stellen.

Ik beëindig in juni mijn mijn school, ik ben dan ook op zoek naar een geschikte job aansluitend bij mijn profiel. Die zou ik kunnen vinden binnen uw bedrijf.

Ik voldoe aan het profiel omdat ik de afgelopen jaren gewerkt heb als stagiair in verschillende bedrijven. In mijn stages heb ik bewezen over de kwaliteiten te beschikken die nodig zijn als administratieve hulp, zoals ordelijkheid en netheid en administratieve aanleg. Bovendien weet ik wat er van mij verwacht wordt, ben ik snel in te werken en leer ik snel bij.

De uitnodiging tot sollicitatie naar deze functie komt wat mij betreft dan ook precies op het goede moment.

In mijn bijgevoegd Curriculum Vitae vindt u alles over mijn opleiding en werkervaring. Om u verder te informeren zou ik graag op gesprek komen.

Met vriendelijke groet,
Zet in je aanspreking nooit die schuine streep, maak er liever "Geachte mevrouw, geachte heer" van.

Als je dit jaar afstudeert, kan je beter schrijven dat je in juni je opleiding als ... afsluit. Een werkgever wil natuurlijk ok weten wat je gestudeerd hebt, zeker als je starter bent.

Wees in je alinea over waarom je aan het profiel denkt te voldoen veel concreter. Waar heb je zoal gewerkt, wat was je meer recente stage, wat heb je concreet gedaan, enz.

Wees in je laatste zinnen iets spontaner. Als je schrijft dat je graag op gesprek komt om "te informeren" kom je over als een kurkdroge boekhouder.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief stage Administratief medewerker, graag commentaar Student1994 Sollicitatiebrief en cv 7 11 oktober 2011 14:13
Sollicitatiebrief administratief medewerker, graag commentaar chanmar Sollicitatiebrief en cv 3 16 juli 2011 01:10
Sollicitatie Juridisch Medewerker Rechtbank, graag commentaar! defreule Sollicitatiebrief en cv 4 10 december 2008 00:33
Sollicitatie administratief medewerker Financien, graag uw visie starter Sollicitatiebrief en cv 4 18 november 2008 00:27
sollicitatie administratief medewerker geen ervaring commentaar graag Grada Sollicitatiebrief en cv 2 26 juni 2007 15:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon