Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 maart 2009, 14:09
sapje sapje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 maart 2009
Berichten: 1
sapje is on a distinguished road
Question Sollicitatie medewerker salarisadministratie

Hallo allemaal,

Zouden jullie misschien naar mijn sollicitatiebrief willen kijken of er misschien spelfouten inzitten en of de brief een beetje pakkend is? Ik ben er nu al een paar dagen mee bezig, maar volgen mij leest ie niet helemaal lekker.
Alle kritiek is welkom!

Alvast bedankt,
Gr Sabrina


Betreft: medewerker salarisadministratie

XXX, 17 maart 2009

Geachte mevrouw xxx,

Ik zag uw vacature op www.werk.nl en dacht meteen: dit is een baan voor mij. Ik zal u uitleggen waarom.
Na 8 jaar met veel plezier in winkels te hebben gewerkt ben ik er achter gekomen dat ik liever met mijn hoofd werk dan met mijn handen. Ik vind het leuk om met mensen om te gaan, en ik werk ook graag met cijfers. Door mijn interesse werd ik in mijn vorige banen altijd benaderd met vragen over de CAO, huisregels en voorwaarden.
Door mijn ervaringen ben ik me heel goed bewust geworden dat er heel veel vragen zijn omtrent personeelsmutatie`s en loonstroken, en dat bij deze vragen/verwerkingen een grote verantwoording komt kijken.

Door de vele opleidings mogelijkheden die xxx bied en mijn motivatie en enthousiasme, denk ik dat binnen zeer korte tijd het praktijk diploma loonadministratie gehaald heb. Ik ben ambitieus aangelegd, en wil graag doorgroeien. Deze functie biedt mij de kans om te werken en daarnaast veel te leren en mezelf verder te ontplooien. Ik denk graag mee, draag oplossingen aan

De ervaringen die ik de afgelopen jaren heb opgedaan zijn zeer divers en variëren van het omgaan met klanten, het aansturen en opleiden van collega’s, diverse problemen oplossen tot administratieve werkzaamheden.
Mijn persoonlijkheid laat zich omschrijven als punctueel, betrokken, ambitieus en leergierig.
.
Bij het CWI zijn een persoonlijkheid- beroepsinteresse- en intelligentietest bij mij afgenomen.
Uit die resultaten blijkt dat ik erg geschikt zou zijn in administratief/ boekhoudkundig werk en dat mijn denk- en werkniveau rond MBO 3 ligt.

Voor verdere informatie verwijs ik u naar mijn Curriculum Vitae die u als bijlage aantreft.
Ik zie met belangstelling uit naar uw reactie en hoop van harte dat deze sollicitatie tot een uitnodiging zal leiden.

Met vriendelijke groet,


Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie medewerker range presentation childuh Sollicitatiebrief en cv 4 24 maart 2009 17:41
Sollicitatie Juridisch Medewerker Rechtbank, graag commentaar! defreule Sollicitatiebrief en cv 4 9 december 2008 23:33
Sollicitatie administratief medewerker Financien, graag uw visie starter Sollicitatiebrief en cv 4 17 november 2008 23:27
Sollicitatie pedagogisch medewerker. Hulp voor verbetering gevraagd Lilian Sollicitatiebrief en cv 2 29 augustus 2008 09:24
sollicitatie administratief medewerker geen ervaring commentaar graag Grada Sollicitatiebrief en cv 2 26 juni 2007 14:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon