Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 25 juni 2008, 15:21
Ika Ika is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 juni 2008
Berichten: 3
Ika is on a distinguished road
Question Terugkeren naar een oude werkgever


Hoi,

ik zag dit bericht staan en zit met een soortgelijk probleem.

Echter bij navraag bij een ex-collega is vanuit het bedrijf medegedeeld dat ik toch een brief dien te schrijven om te solliciteren.

Uiteraard wil ik geen smeekbrief schrijven.

De rede dat ik vertrokken ben is vanwege het feit dat ik bij de toenmalige klant niet verder kon groeien en vast zat in mijn functie. 1 dag nadat ik getekend had bij mijn huidige werkgever kreeg ik te horen dat ze van een andere klant wel interesse hadden om mij aan te nemen.

Mijn hele gesprek is met de personeels afdeling van klant A geweest en er is geen ruggespraak geweest met de personeels afdeling van klant b.

Nu heb ik de mogelijkheid om alsnog bij klant b te solliciteren en wil dit dus graag proberen. Ik heb een draft gemaakt van een sollicitatie brief maar ben een beetje vastgelopen.

Kan iemand mij tips geven?

Wie kan mij bovendien tips geven over onderhandelingen? Ikw il best terug maar niet op basis van een jaarcontract. Op dit moment ben ik nog geen jaar weg bij mijn vorige werkgever.
*****************************************


Geachte heer ,

Via internet, en navraag bij medewerkster van u, zag ik dat u op zoek bent naar een mederk(st)er voor de Customer Service afdeling.

Zoals u in mijn bijgevoegde CV zult kunnen zien heb ik al geruime ervaring in de Customer Service Branche.

Op dit moment ben ik werkzaam als Customer Service Coördinator te xxx maar de werkwijze van uw bedrijf is mij toch altijd blijven aanspreken.

Graag zou ik willen solliciteren naar de door u aangeboden functie omdat ik het gevoel heb dat ik met mijn recent verworven kennis nog veel kan bijdragen aan uw bedrijf en uw afdeling.

Bij mijn huidige werkgever heb ik kunnen zien wat een goede communicatie met de klant en de samenhangende afdelingen kan doen voor een bedrijf en ik heb er een sport van gemaakt om de communicatie zo goed mogelijk te laten verlopen en mezelf volledig in te zetten voor het bedrijf en mijn collega’s .

Gezien ik door mijn werkervaring bij u goed op de hoogte ben van de “uw bedrijf” werkwijze zou ik graag uw team willen ondersteunen.


Mijn huidige functie heeft mij de mogelijkheid geboden om mijn organisatorische eigenschappen, stressbestendigheid en communicatieve eigenschappen, alsmede mijn kennis van het office pakket te verbeteren.


Ik vertrouw erop dat deze brief en mijn bijgevoegde CV u voldoende aanleiding geven om mij uit nodigen voor een gesprek zodat ik u mijn CV verder kan toelichten.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 25 juni 2008, 16:17
TumTummm's schermafbeelding
TumTummm TumTummm is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 7 februari 2008
Berichten: 170
TumTummm is on a distinguished road
Thumbs up

Geachte heer Achternaam,

Via internet, en navraag bij medewerkster van u, zag ik dat u op zoek bent naar een mederk(st)er voor de Customer Service afdeling. Zoals u in mijn bijgevoegde CV (uitschrijven) zult kunnen zien heb ik al geruime ervaring in de Customer Service Branche. Op dit moment ben ik werkzaam als Customer Service Coördinator te xxx maar de werkwijze van uw bedrijf is mij toch altijd blijven aanspreken.

Graag zou ik willen solliciteren naar de door u aangeboden functie omdat ik het gevoel heb dat ik met mijn recent verworven kennis nog veel kan bijdragen aan uw bedrijf en uw afdeling. Bij mijn huidige werkgever heb ik kunnen zien wat een goede communicatie met de klant en de samenhangende afdelingen kan doen voor een bedrijf en ik heb er een sport van gemaakt om de communicatie zo goed mogelijk te laten verlopen en mezelf volledig in te zetten voor het bedrijf en mijn collega’s.

Gezien ik door mijn werkervaring bij u goed op de hoogte ben van de “uw bedrijf” werkwijze zou ik graag uw team willen ondersteunen. Mijn huidige functie heeft mij de mogelijkheid geboden om mijn organisatorische eigenschappen, stressbestendigheid en communicatieve eigenschappen, alsmede mijn kennis van het office pakket te verbeteren.

Ik vertrouw erop dat deze brief en mijn bijgevoegde CV (uitschrijven) u voldoende aanleiding geven om mij uit nodigen voor een gesprek zodat ik u mijn CV (uitschrijven) verder kan toelichten.

Met vriendelijke groet,


(plaats voor je handtekening)

(jouw naam)





Bijlage: Curriculum Vitae
__________________
Leef met de dag, pluk een bloempje...
Vandaag is morgen gisteren...
Gewoon in het diepe springen, anders val je nooit omhoog...!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 25 juni 2008, 19:36
Ika Ika is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 juni 2008
Berichten: 3
Ika is on a distinguished road
Standaard Re: Terugkeren naar een oude werkgever

hoi TumTummm,

super bedankt voor je hulp.

ik zie dat ik alleen enkele kleine dingen niet ingevuld had maar het belangrijkste voor is dat de inhoud een beetje goed overkomt.

Heel erg bedankt!

Ika
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Trek de aandacht met een creatieve openingszin René Sollicitatiebrief en cv 56 16 december 2014 11:46
Help ik vind mijn werk niet meer leuk! Linlin Loopbaanvragen 21 31 december 2012 20:52
sollicitatiebrief verkoopmedewerker Graag commentaar Cindyy Sollicitatiebrief en cv 7 15 augustus 2009 12:38
Reis Siebrich Loopbaanvragen 20 19 oktober 2006 16:39
Hoe mail je een sollicitatiebrief en cv nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 9 14 juli 2006 11:34


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon