Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 13 september 2012, 17:58
heepgirl heepgirl is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 september 2012
Berichten: 3
heepgirl is on a distinguished road
Standaard Hoe een baan vinden zonder de juiste papieren/ervaring?

Hallo allemaal,

ik ben nieuw hier, dus zal me even voorstellen. Ik ben Marije, 40 jaar, uit het noorden des lands. Ik heb archeologie gestudeerd en 13 jaar gewerkt bij een archeologisch bedrijf. Eerder dit jaar kregen we echter te horen dat er vanwege bedrijfseconomische redenen diverse mensen uit moesten, en helaas hoor ik daar ook bij. Na vele jaren hard werk en trouw dienst ineens op straat, niet leuk.

Dan rijst natuurlijk de vraag, wat nu?? Ik zat natuurlijk in een heel specifiek vak, waar momenteel nauwelijks werk in is. Ik kan wel wat, maar zonder de juiste papieren en ervaring is het moeilijk om ergens tussen te komen, en ik weet ook nog niet helemaal precies wat ik echt leuk zou vinden.

Ik zou mezelf karakteriseren als een harde werker, praktisch ingesteld, nauwkeurig en systematisch, communicatief en heb goede taalvaardigheid in Nederlands en Engels. Ik heb voorafgaand aan mijn baan in de archeologie wat uitzendwerk gedaan in een aardappelfabriek, een kwekerij en bij een boer (allemaal productiewerk), en ik heb een half jaar gewerkt als tandartsassistente.

Wat me eventueel wel leuk lijkt zijn dingen als baliemedewerker, receptioniste, archiefmedewerker, facilitair medewerker, dat soort dingen. Heeft iemand misschien tips voor mij? Momenteel ben ik bezig met een sollicitatie voor tandartsassistente, het is niet mijn droombaan, en ze hebben voorkeur voor een gediplomeerd iemand, maar je moet toch wat.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 14 september 2012, 15:31
Beppie
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

1: Stug volhouden met solliciteren.