Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 22 september 2006, 23:25
Kim Kim is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 8
Kim is on a distinguished road
Standaard sollicitatie beveiligingsadviseur- Wie heeft er nog tips ter verbetering

**
Mevr. ***
Postbus ***
Plaats

Naam
Straat
postcode plaats


Plaats datum


Betreft: vacature beveiligingsadviseur


Geachte mevrouw ****,

U zoekt een volbloed sales vrouw en dat is exact de functie waar ik naar zoek. Ik zal u er in deze brief van overtuigen waarom ik denk dat ik die gedreven beveiligingsadviseur ben waarnaar u zoekt.

Ik ben een ambiteuse jonge vrouw van 26 jaar. Het heb een brede georienteerde kennis op veiligheidsgebied. Ik ben agent van politie geweest, ik ben een HBO integrale veiligheidskundige en ik heb de afgelopen jaren gewerkt als beveiliger voor een groot internationaal beveiligingbedrijf. Bij dit bedrijf het ik een jaar stage mogen lopen op de afdeling risk-management en ik heb intern een workshop risco-analyse gevolgd.

Ik heb de afgelopen jaren kennis vergaard en nu wil ik die kennis gebruiken om uw klanten te voorzien van een integraal veiligheidsadvies.
In de functie spreekt mij het persoonlijk contact met de klanten erg aan.
Ik wil de klant goede (lastige) vragen stellen zodat ik de klant kan overtuigen dat ik als verkoper de oplossing van het probleem heb. Hier komen mijn vaardigheden die ik tijdens het recherche werk eigen heb gemaakt goed van pas.

Ik wil graag de beste zijn en ik zie in deze funcite een uitdaging om mij te ontwikkelen als een super volbloed salesvrouw; die zelfstandig een groot klantennetwerk heeft opgebouwd.

Met vriendelijke groeten,
Naam

Bijlage: curriculum vitae

grammatica is voor mij een ramp/ wie heeft er wel kijk op?
Zou een werving en selectie bureau mij naar aanleiding van deze brief uitnodigen of moet ik er nog heel veel aan verspijkeren?

Bedankt alvast!!!
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open Sollicitatie DTP-er..wie heeft er tips Yuna Sollicitatiebrief en cv 7 31 mei 2007 11:41
Nog x: sollicitatie IC-plaats, wie wil dit keertje controleren? Deezjuh Sollicitatiebrief en cv 2 13 juni 2006 14:07
Sollicitatiebrief intern tot assistent therapie onno123 Sollicitatiebrief en cv 3 13 januari 2006 20:56


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon