Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 18 april 2013, 12:52
luthien luthien is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 18 april 2013
Berichten: 3
luthien is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie verkoopmedewerker

hey hey

kunnen jullie naar mijn brief en cv kijken? ik heb nog twijfels over een paar zinnen in mijn brief. graag er bij vermelden wat de indruk is die jullie krijgen.



XXXXXXXx, 17 April 2013

Betreft: open sollicitatie verkoopmedewerker

Geachte Heer/Mevrouw,

Creatief, Flexibel en klantgericht. Deze eigenschappen maken mij geschikt als verkoopmedewerker bij [winkel]. Daarom dien ik een open sollicitatie bij u in, met de voorkeur voor vestigingen in de regio XXXXXX.

Met uw winkel in [XXXXXX] ben ik bekend, ik loop regelmatig binnen om wat te kopen. Ik kom er niet alleen voor de goede [kleding/artikelen]. Ook de sfeer en het personeel vind ik prettig, hier wil ik graag aan meehelpen. Ik wil graag samen met collega’s zorgen voor een nette, klantvriendelijke winkel. Verder vind ik de diversiteit aan werkzaamheden in winkels erg prettig. Het ene moment achter de kassa en het volgende moment de schappen vullen en klanten helpen. Dit zorgt ervoor dat ik altijd bezig kan zijn, wat ik erg prettig vind.

In 2006 ben ik begonnen met de opleiding detailhandel niveau 3, hoewel ik na een jaar een andere opleiding ben gaan doen, heb ik hier veel geleerd en heb ik het werken in winkels altijd leuk gevonden. Tijdens de opleiding heb ik stage gelopen bij Glas woninginrichting en supermarkt Dekamarkt. Ook heb ik bij de Dekamarkt 3 jaar als parttimer gewerkt. Hier heb ik veel ervaring opgedaan met klanten.

Iedere klant is anders, ik vind het een leuke uitdaging om klanten te helpen met een probleem en voor iedere klant een oplossing te vinden. Omdat ‘out of the box’ denken net het verschil kan maken komt mijn creativiteit goed van pas.

Graag licht ik mijn motivatie toe tijdens een persoonlijk gesprek

Met vriendelijke groet,

XXXXXXX
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc curriculum vitae detailhandel.doc‎ (37,0 KB, 212x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 april 2013, 01:57
Twinnyh Twinnyh is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2011
Berichten: 27
Twinnyh is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luthien Bekijk bericht
hey hey

XXXXXXXx, 17 April 2013

Betreft: open sollicitatie verkoopmedewerker

Geachte Heer/Mevrouw, Een idee om achter te komen aan wie je de brief kan richten?

Creatief, Flexibel en klantgericht. Deze eigenschappen maken mij geschikt als verkoopmedewerker bij [winkel]. Daarom dien ik een open sollicitatie bij u in, met de voorkeur voor vestigingen in de regio XXXXXX.

Met uw winkel in [XXXXXX] ben ik bekend, ik loop regelmatig binnen om wat te kopen. Ik kom er niet alleen voor de goede [kleding/artikelen]. het goede assortiment? Ook de sfeer en het personeel vind ik prettig, hier wil ik graag aan meehelpen.misschien beter te zeggen: hier wil ik graag deel van uitmaken Ik wil graag samen met collega’s zorgen voor een nette, klantvriendelijke winkel. Verder vind ik de diversiteit aan werkzaamheden in winkels erg prettig. Het ene moment achter de kassa en het volgende moment de schappen vullen en klanten helpen. Dit zorgt ervoor dat ik altijd bezig kan zijn, wat ik erg prettig vind.

Je hebt al 3x prettig staan in 1 alinea. Probeer te vervangen door andere woorden bijvoorbeeld 'spreekt mij aan'

In 2006 ben ik begonnen met de opleiding detailhandel niveau 3, hoewel ik na een jaar een andere opleiding ben gaan doen, heb ik hier veel geleerd en heb ik het werken in winkels altijd leuk gevonden. Tijdens de opleiding heb ik stage gelopen bij Glas woninginrichting en supermarkt Dekamarkt. Ook heb ik bij de Dekamarkt 3 jaar als parttimer gewerkt. Hier heb ik veel ervaring opgedaan in omgang met klanten.

Iedere klant is anders, ik vind het een leuke uitdaging om klanten te helpen met een probleem en voor iedere klant een oplossing te vinden. Omdat ‘out of the box’ denken net het verschil kan maken komt mijn creativiteit goed van pas.

Graag licht ik mijn motivatie toe tijdens een persoonlijk gesprek

Met vriendelijke groet,

XXXXXXX
Veel succes
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie facility management OomelisoO Sollicitatiebrief en cv 4 7 november 2011 14:09
Open Sollicitatie Endemol (graag op- en aanmerkingen!) Girl3 Sollicitatiebrief en cv 9 23 februari 2010 22:53
Open sollicitatie verpleegkundige, graag commentaar Carola Sollicitatiebrief en cv 2 30 november 2009 11:00
Open sollicitatie verpleegkundige. Graag commentaar HvdB Sollicitatiebrief en cv 1 13 juni 2009 23:04
Feedback gevraagd open sollicitatie plotiemoos Sollicitatiebrief en cv 4 11 mei 2009 10:40


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon