Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 9 maart 2011, 14:06
ybmhofman ybmhofman is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 maart 2011
Berichten: 2
ybmhofman is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief docent

Beste mensen,

Ik wil heel graag solliciteren op een functie voor docent sociologie maar heb zelf geen werkervaring. Wel heb ik de juiste opleiding hiervoor. Wie is er bereid om mee te kijken naar mijn sollicitatiebrief. Ik zou je/u heel dankbaar zijn!

Het gaat om deze vacature:
Taken & verantwoordelijkheden
De kern van uw werkzaamheden omvat Verzorgen van onderwijsprogramma’s Sociologie binnen de propedeuse Sociale Studies; Participeren in de onderwijsontwikkeling binnen de Academie Sociale Studies.
Neventaken bestaan uit; Begeleiden van (groepen) studenten als studieloopbaanbegeleider; Begeleiden van (groepen) studenten in de praktijk en bij het afstuderen; Onderzoek en andere werkzaamheden in het werkveld
Profiel
Wij zijn een protestants christelijke hogeschool, dit houdt in dat wij studenten opleiden tot christen- professionals. Van collega’s verwachten wij dat zij meelevend lid van een kerk of gemeente zijn die de Bijbel als het woord van God aanvaardt.
Functie-eisen
Wij zoeken iemand die Universitair is geschoold op het gebied van sociologie, sociale wetenschappen of antropologie. In nauwe samenwerking met collega’s uit diverse disciplines onderwijsprogramma’s kan ontwikkelen en vormgeven Aantoonbare ervaring in of affiniteit heeft met de (bij voorkeur sociaal pedagogische) hulpverlening Beschikt over kennis van beleidsmatige ontwikkelingen in het werkveld; Met overtuiging en enthousiasme het maatschappelijk perspectief op de hulpverlening weet over te brengen aan studenten. Ervaring in of affiniteit heeft met onderwijsverzorging, training en/of begeleiding; Beschikt over vaardigheden om in samenwerking met het werkveld onderwijs te realiseren

En dit is mijn brief:
9 maart 2011

Geachte mevrouw Bunk,

Toen ik uw vacature voor een docent sociologie zag, werd ik meteen enthousiast.

Ik heb de opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening voltooid, aan de Christelijke Hogeschool Ede. Daarnaast ben ik lange tijd werkzaam geweest in de kinderopvang, waardoor ik de nodige praktijkervaring heb opgedaan. Verder heb ik een master in culturele antropologie en ontwikkelingssociologie behaald aan de Vrije Universiteit Amsterdam.

Tijdens mijn studententijd aan de Christelijke Hogeschool Ede, ben ik voorzitter geweest van christelijke studentenvereniging Alpha. Ook heb ik als vrijwilliger leiding gegeven aan een groep tieners uit mijn kerk in Den Haag. Ik gaf daar bijbelstudies en gaf leiding als voorzitter.

Ik heb ervaring in het werkveld als eerstverantwoordelijke begeleider in de gehandicaptenzorg, Ik heb hier regelmatig stagiaires en leerlingen begeleid, iets waar ik met veel voldoening op terugkijk.

Ik zou graag willen terugkomen op de Christelijke Hogeschool Ede nu als docent,

Hoogachtend,
Y.H.

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sollicitatiebrief docent farmaceutisch consulent sama Sollicitatiebrief en cv 2 21 november 2008 21:15
Goede sollicitatiebrief Docent heeft aanpassingen nodig. celienepiene Sollicitatiebrief en cv 4 18 oktober 2008 17:06
Sollicitatiebrief docent Frans. Graag jullie commentaren agourfink Sollicitatiebrief en cv 2 6 april 2007 00:06
Sollicitatiebrief docent ANW Les Sollicitatiebrief en cv 5 23 juni 2006 15:01
Sollicitatiebrief docent Free Sollicitatiebrief en cv 2 20 april 2006 23:10


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon