Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 23 januari 2007, 10:56
omarrahmouni omarrahmouni is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 21 januari 2007
Berichten: 2
omarrahmouni is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief consultant

Ik heb gesolliciteerd naar de functie van consultant. Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief hieronder.

alvast bedankt

Omar Rahmouni.






xxxx
T.a.v. xxxx
xxxx
xxxxx

A. Rahmouni
xxxxxx
xxxxxxx

Betreft: sollicitatie naar de functies van SHE of P&RM, Vacaturecode: VAC2006-02A en B in het intermediair.

Geachte heer Gores,

'De dag leert de dag!' . Naast een volledige baan heb ik de afgelopen zeven jaar twee volledige ingenieurs opleidingen in deeltijd gedaan, te weten HTS werktuigbouwkunde en TU technisch bestuurskunde richting energie, water en innovatie. Naast mijn werk en studie heb ik ook een gezin die de benodigde aandacht nodig heeft. De afgelopen jaren ben ik dan ook constant opzoek geweest naar een balans tussen werk, studie en privé-leven.
Terugkijkend ben ik redelijk tevreden. Alles is eindelijk op zijn pootjes terechtgekomen. Mijn TU opleiding is bijna afgerond, op mijn werk heb ik me goed ontwikkeld en met mijn privé-leven gaat het goed.

Mijn huidige functie van veiligheidsinspecteur / auditor heb ik altijd met veel plezier uitgeoefend. Ik ben dan ook mijn huidige werkgever erg dankbaar dat hij mij de kans heeft gegeven om het werk te mogen doen.
In de zeven jaar dat ik inspecteur / auditor ben geweest, heb ik voornamelijk geleerd om beter naar mijn klanten te luisteren. Om het werk van veiligheidsinspecteur / auditor goed te kunnen uitoefenen moet je immers naast inhoudelijke kennis van techniek en regelgeving ook over goede contactuele eigenschappen beschikken. Voor verdere informatie met betrekking tot mijn werkervaring verwijs ik naar mijn curriculum vitae.

Nu het einde van mijn universitaire studie in zicht is, is het juiste moment aangebroken om een stap verder te zetten. Mijn ambitie is om in een werkomgeving te komen waarin ik mij beter kan ontplooien en waar ik mijn jaren lange ervaring en opgebouwde kennis beter kan toepassen en verruimen.
Ik heb uw website bezocht en ben behoorlijk onder de indruk van uw sportieve team. Ik zou daar heel graag deel van uit willen maken.

Hoogachtend,



A. Rahmouni



Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 25 januari 2007, 13:21
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief consultant

Beste Omar,

Kun jij je brief ook beginnen met waarom je bij dit bedrijf wilt werken en wat je het bedrijf te bieden hebt?

In je cv kan het bedrijf lezen wat voor opleidingen je hebt gedaan. Dus dit weg laten.
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 14:07
Sollicitatiebrief voor PolitieMedewerker Erik Sollicitatiebrief en cv 4 5 oktober 2007 19:27
Sollicitatiebrief Business Travel Consultant Anne-Marie Sollicitatiebrief en cv 4 28 november 2006 18:43
Sollicitatiebrief voor (jr.) Benefits Consultant, alle commentaar is welkom Cuchulainn Sollicitatiebrief en cv 0 7 september 2006 12:22
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 16:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon