Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 6 november 2018, 22:49
flexer flexer is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 november 2018
Berichten: 1
flexer is on a distinguished road
Standaard Aanbod van Uitzendbureau naar Vaste Dienst

Hallo allen,

Op dit moment werk ik als flex-kracht in de logistiek als kwaliteitscontroleur in de magazijn. Mijn fase A contract voor uitzendbureau loopt over aantal weken af.
Binnenkort wordt mij een vast contract door het bedrijf aangeboden (mijn eerste in mijn werkervaring) voor een betere functie op kantoor op de afdeling Support. Dit op basis van het feit dat ik de enige ben van mijn collega's die HBO opleiding heeft gevolgd.

Echter nog niet afgerond, Ik ben van plan dit schooljaar af te ronden. Mijn werkgever gaat er van uit dat ik diploma al heb behaald (op mijn cv staat niets over diploma behaald of niet).

Nu is mijn vraag hoe de procedure verloopt van flex naar vast contract. Wordt er gevraagd om je diploma te laten zien? Ik twijfel als ik diploma niet nu kan overhandigen dat ik de voorgestelde positie niet ga krijgen.

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 7 november 2018, 17:53
Catbert Catbert is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2007
Berichten: 595
Catbert is on a distinguished road
Standaard

Ieder bedrijf heeft zijn eigen procedures. Het ene bedrijf zal erom vragen, het andere niet. Mijn inschatting is dat het bedrijf waar je werkt je wilt overnemen van het uitzendbureau vanwege jouw manier van werken en niet vanwege je diploma.

Het is aan jou om te kiezen in dit dilemma. Ofwel, je gokt het erop en speelt stommetje tot ze al dan niet vragen om je diploma. Ofwel, je speelt open kaart en zegt dat je nooit je diploma hebt behaald.

Mijn persoonlijke opvatting is dat eerlijk het langst duurt. Wie weet kunnen ze je helpen het diploma alsnog te halen.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 8 november 2018, 11:05
Dabo Dabo is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2011
Berichten: 51
Dabo is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Catbert Bekijk bericht
Ieder bedrijf heeft zijn eigen procedures. Het ene bedrijf zal erom vragen, het andere niet. Mijn inschatting is dat het bedrijf waar je werkt je wilt overnemen van het uitzendbureau vanwege jouw manier van werken en niet vanwege je diploma.

Het is aan jou om te kiezen in dit dilemma. Ofwel, je gokt het erop en speelt stommetje tot ze al dan niet vragen om je diploma. Ofwel, je speelt open kaart en zegt dat je nooit je diploma hebt behaald.

Mijn persoonlijke opvatting is dat eerlijk het langst duurt. Wie weet kunnen ze je helpen het diploma alsnog te halen.
Ter aanvulling. Je kan ook zeggen dat je wel op school zit om een diploma te halen en dat je eind dit jaar afstudeert.

Klinkt denk ik net nog wat beter. Het moet natuurlijk wel stroken met je echte plannen, als je bij wijze van van school weg wilt zonder diploma kan je het natuurlijk niet zo zeggen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vacatures basisschool Ghana NLIA Ghana Vacatures 0 4 april 2015 22:40
Trek de aandacht met een creatieve openingszin René Sollicitatiebrief en cv 56 16 december 2014 11:46
CV, grondig verbouwd, niet zeker of het goed is aafje87 Sollicitatiebrief en cv 1 2 mei 2011 16:32
twijfel aan zinsbouw van de brief 5xdetinies Sollicitatiebrief en cv 0 14 januari 2010 17:27
Open sollicitatie ergotherapeut Wens Sollicitatiebrief en cv 0 25 juni 2007 19:27


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon