Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 29 november 2010, 17:22
Anandatjuhhh Anandatjuhhh is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 november 2010
Berichten: 2
Anandatjuhhh is on a distinguished road
Standaard Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief?

Hallo Allemaal,
Ik heb een sollicitatiebrief geschreven voor het ziekenhuis waar ik al werk. Heb vanuit dit ziekenhuis al een contract voor onbepaalde tijd gekregen en moet dan zelf reageren op een vacature of een sollicitatiebrief sturen naar een plek waar ik graag zou willen. Ik heb de brief voor beide procedures geschreven, ik heb de stukjes die ik nog moet wijzigen dikgedrukt gemaakt zodat ik dit op het laatste moment kan gaan aanpassen.
Graag zou ik willen horen of jullie hier nog wat feedback/aanpassingen op hebben!
Heel erg bedankt in iedergeval!
Groetjes Ananda:

De brief:

Ananda
Adres
Postcode en Woonplaats

(Naam geadresseerde)
Naam ziekenhuis
Adres
Postcode en woonplaats

Hazerswoude – Dorp, (datum voluit).

Betreft: Sollicitatie voor Verpleegkundige, (vacaturenummer


Geachte (meneer/mevrouw……),

Naar aanleiding van de vacature voor verpleegkundige die ik op internet gelezen heb, wil ik hier graag op reageren omdat dit goed aansluit aan mijn wensen en leerervaringen. / Naar aanleiding van mijn ervaringen in dit ziekenhuis wil ik graag solliciteren naar een baan als verpleegkundige bij u op de afdeling.

In 2007 ben ik begonnen aan de opleiding tot Verpleegkundige op het (collegenaam). Ik ben begonnen met de Bol variant, maar omdat ik er op mijn stages achter kwam dat ik de praktijk veel leuker vond ben ik voor mijn 3de jaar gaan solliciteren in het (naam ziekenhuis). Vanaf mijn 3de jaar werk ik nu 36 uur in het (naam ziekenhuis) en heb hier verschillende leerervaringen opgedaan op verschillende afdelingen.

Het ziekenhuis heeft mij een contract aangeboden voor onbepaalde periode en omdat mijn (leer)ervaringen in dit ziekenhuis positief zijn heb ik dit contract aangenomen. Per eind augustus 2011 diplomeer ik tot verpleegkundige en zou dan zo snel mogelijk aan de gang willen als Verpleegkundige om mijn ervaringen uit te breiden.

Vanuit mijn praktijkleerperiodes weet ik dat ik zowel met collega’s als zelfstandig goed kan functioneren. Andere positivieve punten zijn dat ik het erg leuk vind om met de zorgvragers om te gaan en om hun iets te bieden, ook is mijn beroepshouding goed. Verder ben ik zorgvuldig, werk overzichtelijk, precies, collegiaal en neem initiatief.

Het lijkt mij nu een uitdaging om als gediplomeerd verpleegkundige aan de slag te gaan.
Graag zou ik deze brief en mijn curriculum vitae in een persoonlijk gesprek willen toelichten.

Met vriendelijke groeten,

Ananda


Bijlage: Curriculum Vitae.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 30 november 2010, 10:28
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard

Beste Ananda,

Als ik het goed begrijp dan krijg je in augustus 2011 je diploma (als alles goed gaat).

Uit je schrijven maak ik op, dat je nu al wilt solliciteren naar een functie als gediplomeerd verpleegkundige. Of begrijp ik dat verkeerd?

Groeten van Hetty
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 30 november 2010, 15:34
Anandatjuhhh Anandatjuhhh is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 november 2010
Berichten: 2
Anandatjuhhh is on a distinguished road
Standaard

Hoi,


Ja ik diplomeer in augustus 2011 en heb al een contract van uit dat ziekenhuis, alleen mag je dan zelf een plekje zoeken op een afdeling en daar moet je wel officieel voor solliciteren dus via een brief.

Dit is gewoon een brief voor als ik een vacature zie dat ik deze dan gewoon kan opsturen. En niet op dat moment nog helemaal hoef te maken.

En ik ben gewoon nederlands hoor! Getogen en geboren!

Groetjes Ananda
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HBO toegepaste Psychologie Jurgen22 Opleiding kiezen en volgen 14 4 november 2009 10:25
Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief voor administratief medewerkster? aat Sollicitatiebrief en cv 7 18 juni 2008 17:56
'Sollicitatiebrief van de maand' heeft me een baan opgeleverd! nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 4 6 oktober 2007 18:31
Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief??? Ilsie Sollicitatiebrief en cv 1 3 mei 2006 10:52
Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief als administratief medewerkster? cindycindy Sollicitatiebrief en cv 4 11 oktober 2005 13:28


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon