Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 1 november 2013, 15:14
nian nian is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 1 november 2013
Berichten: 1
nian is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie Applicatiebeheerder feedback aub

Geachte heer,

Vandaag las ik in de lokale krant “xxxxxx” dat u voor uw organisatie opzoek bent naar een geschikte kandidaat voor de functie “Applicatiebeheerder”. Middels deze brief wil ik graag mijn enthousiasme kenbaar maken.

De afgelopen jaren heb ik een ruime ervaring opgedaan binnen mijn vakgebied, het applicatiebeheer. Analytisch, vakkundig en enthousiast deze steekwoorden zijn op mij van toepassing. Het bewaken van de beschikbaarheid van de functionaliteit, het aandragen van oplossingen bij technische problemen, het geven van productondersteuning, het opstellen van procedures; het is slechts een greep uit mijn takenpakket. In mijn vorige baan heb ik bewezen dat ik niet alleen vakinhoudelijk mijn mannetje sta, maar ook over uitstekende communicatieve kwaliteiten beschik. Ik richt regelmatig testomgevingen in, adviseer het management en fungeerde als intermediair tussen eindgebruikers en de afdeling automatisering. Dit laatste gaat mij niet alleen goed af, ik vind dat ook een van de leukste aspecten van mijn baan. Het lijkt mij een uitdaging deze kwaliteiten verder uit te bouwen binnen uw organisatie.

Ik wil mezelf beschrijven als een enthousiaste en doelgerichte persoon. Ik ben van nature analytisch ingesteld, en weet zeer snel door te dringen tot de kern van complexe materie. Bovendien weet ik zaken op een begrijpelijke en klantvriendelijke manier te vertalen naar de eindgebruiker en of het management.

Hierbij hoop ik dat u een duidelijk beeld heeft gekregen van mijn ervaring, kwaliteiten en motivatie. Uiteraard ben ik bereid in een gesprek een nadere toelichting te geven.

Met veel interesse zie ik uw reactie tegemoet.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 3 november 2013, 19:45
JudithS JudithS is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 25 juni 2013
Berichten: 52
JudithS is on a distinguished road
Standaard

Hoi Nian,

In je brief wil je je enthousiasme kenbaar maken schrijf je. Dat moet je dan ook doen! Waarom vind je het vak van Applicatiebeheerder zo geweldig? En waarom is het bedrijf zo leuk om voor te werken?
  • Bestudeer de website van het bedrijf en ontdek wat de cultuur is en wat het bedrijf belangrijk vindt
  • Speel hierop in met je brief. Bijvoorbeeld door iets te citeren en dit aan jezelf te refereren.
  • Geef voorbeelden van achievements in het verleden. Heb je iets heel moois gedaan? Een probleem opgelost? Laat hiermee weten dat jij de topper bent die ze zoeken!

Ik hoop dat je hier iets mee kunt!

Groetjes, Judith
__________________
www.sollicitatiehulp.org

Ik help je graag, met tips over je loopbaan.
Hoe ontdek je welke baan bij je past en hoe vind je je droombaan?


www.sollicitatiehulp.org
www.wegnaarsucces.nl
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatie Verkoopmedewerkster, graag feedback! niliaaa Sollicitatiebrief en cv 4 19 oktober 2011 09:34
Open sollicitatie evenementenbureau. Feedback aub KK9 Sollicitatiebrief en cv 4 15 augustus 2011 21:28
Sollicitatie administratief medewerker, feedback aub Soepkip Sollicitatiebrief en cv 3 20 april 2011 12:52
Sollicitatie applicatiebeheerder gemeente guicher Sollicitatiebrief en cv 0 27 september 2009 20:53
Feedback gevraagd open sollicitatie plotiemoos Sollicitatiebrief en cv 4 11 mei 2009 10:40


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon