Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 juni 2009, 22:53
Elizabeth76 Elizabeth76 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 1
Elizabeth76 is on a distinguished road
Standaard sollicitatie teamleider graag reactie

Ha Allemaal,

Sinds 6 jaar sta ik voor de klas maar elke keer als ik taken van de teamleider overneem begint het te kriebelen. Ik heb al meerdere pogingen gedaan om teamleider te worden op een school alleen heb ik er nog geen ervaring mee, in die zin dat ik alle taken alleen heb gedaan. Om die reden word ik ook nooit uitgenodigd voor een gesprek. Willen jullie naar mijn brief kijken en er commentaar op leveren zodat ik kans maak op een gesprek.

Alvast bedankt.

Met veel interesse las ik uw advertentie op www.dewillem.nl. Ik ben erg geďnteresseerd in de vacature teamleider HAVO 2-3.

Met veel plezier doceer ik reeds 6 jaar het altijd levende vak wiskunde aan VMBO leerlingen. Ik probeer vanuit een goed contact met de groep mijn lessen zo in te richten dat een ieder er wat van opsteekt en meeneemt naar andere jaren en vakken. Een goede docent hoeft natuurlijk nog geen goede teamleider te zijn. Voor mij is het dan ook belangrijk iedereen in zijn of haar waarden te laten en mensen aan het denken te zetten. Daarnaast ben ik buitengewoon geďnteresseerd in de onderwijsontwikkelingen en probeer ik dat in mijn dagelijkse lespraktijk al voor een deel te implementeren in mijn lessen. Wel merk ik dat ik steeds meer de behoefte voel om niet alleen met mijn lessen mij verder te ontwikkelen en bekwamen maar dat ik ook meer voor een leerling en ouder wil betekenen dan dat ik nu kan doen. In het vervolg hiervan ligt dan ook mijn voorkeur om de overstap van VMBO naar HAVO te maken.

Doordat ik zelf mijn middelbare schooltijd heb doorgebracht op “De Willem” trekt het mij erg aan om naar mijn oude stek terug te keren. Nu om, samen met een team, te werken aan de ontwikkeling van leerlingen in de maatschappij.

In het competentieprofiel zoals die genoemd worden in de vacature voor teamleider herken ik mijzelf zeer. Ik realiseer mij dat ik nog aan het begin sta van een lange carričre in het onderwijs, maar toch denk ik dat vanuit mijn intrinsieke interesse voor onderwijsvernieuwing en -ontwikkeling een goede kandidaat zou zijn voor deze functie.

Voor een compleet overzicht van mijn opleiding en ervaring verwijs ik u naar bijgevoegd curriculum vitae. Graag zou ik de gelegenheid krijgen om mijn sollicitatie nader met u te bespreken.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag reactie open sollicitatie sponsorafdeling Harrie21 Sollicitatiebrief en cv 0 10 september 2008 15:43
sollicitatie naar functie onderwijsassistent speciaal onderwijs graag reactie ann80 Sollicitatiebrief en cv 0 7 mei 2008 17:44
Sollicitatie junior salarisadministrateur (graag reactie) Nicole99 Sollicitatiebrief en cv 1 2 april 2008 21:16
Graag jullie reactie op mijn sollicitatie naar de functie van medewerker secretariaat lotjebibi1 Sollicitatiebrief en cv 1 20 oktober 2007 15:18
Open sollicitatiebrief graag reactie thielv Sollicitatiebrief en cv 4 4 mei 2006 23:30


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon