Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 3 maart 2010, 19:25
Beer1973 Beer1973 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 maart 2010
Berichten: 3
Beer1973 is on a distinguished road
Standaard Motivatiebrief lijnoperator

Goedendag willen jullie je oog even over onderstaande brief laten gaan.

BVD

Functie-informatie
In deze functie bent u verantwoordelijk voor de bediening van de inpaklijnen. U realiseert de inpakdoelstelling volgens de voorgeschreven normen ten aanzien van kwaliteit en kwantiteit. U controleert regelmatig het verpakkingsresultaat (sealing, gewichten, coderingen etc.), analyseert afwijkingen van de norm en onderneemt corrigerende acties. Andere taken zijn de aanvoer en het verwisselen van inpakmaterialen en het analyseren, verhelpen en voorkomen van storingen. Daarnaast neemt u deel in verbeterteams. In deze functie werkt u in een 5 - ploegendienst.

Functie-eisen
U beschikt over technische vaardigheden en inzicht op middelbaar niveau. Hiervoor heeft u minimaal een technische opleiding afgerond, bij voorkeur aangevuld met een VAPRO-opleiding. U heeft kennis en ervaring met kwaliteitszorgsystemen (ISO, HACCP). Daarnaast bent u een gezonde aanpakker met verantwoordelijkheidsgevoel en kunt u goed in teamverband werken. Wij verwachten een flexibele en pro-actieve instelling en u beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift. Tot slot heeft u kennis en ervaring met automatiseringssystemen (o.a. SAP).
XX
XX
XXX

XXXXX
XXX
XXX
XX
XXX

Geachte heer XXXXX,

Hierbij ontvangt u mijn motivatiebrief. In deze brief zal ik uitleggen waarom ik voor de functie lijnoperator in aanmerking kom en de ideale kandidaat voor u ben.


Mijn naam is XXXXX, 36 jaar en ben mijn werkzaam leven begonnen bij XXXX exportslachterij in XXXX waar er streng gecontroleerd werd op hygiëne en netheid. Bij deze werkgever heb ik ook een cursus HACCP gedaan.

Vervolgens ben ik gaan werken bij diverse bedrijven in diverse functies.
Helaas in februari 2010 is mijn vast dienstverband bij de XXX beëindigd vanwege een reorganisatie en bedrijfsverplaatsing
Ik heb voornamelijk gewerkt als operator en logistiek medewerker in ploegendiensten
In de loop van de jaren heb ik een voorkeur gekregen om als operator aan het werk te zijn.

Werken als operator spreek mij voornamelijk aan omdat ik een proces graag controleer regel en bijstel met mijn proactieve houding vang ik een groot gedeelte van de “komende” problemen op.
In het verleden is het me opgevallen dat ik een software programma snel onder controle heb.
Het is ook goed te weten dat ik een leergierig, betrouwbaar en collegiaal persoon met een groot gevoel voor verantwoordelijkheid heb.





Hopende u hiermee voldoende te hebben geďnformeerd.


Met vriendelijke groet,



XXXX
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Motivatiebrief Recherchekundige Young Professional Sollicitatiebrief en cv 2 22 mei 2016 13:13
Motivatiebrief opleiding Maatschappelijk Werk en Dienstverlening F-Mwd Sollicitatiebrief en cv 3 1 maart 2010 09:58
CV & motivatiebrief Australië Thormodo Sollicitatiebrief en cv 1 23 februari 2010 18:24
motivatiebrief voor opleiding juud90 Sollicitatiebrief en cv 0 4 februari 2009 16:13
Motivatiebrief opleiding Kunst & Techniek kweenie Sollicitatiebrief en cv 2 3 mei 2008 18:43


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon