Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 22 november 2009, 17:58
danoontje danoontje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 november 2009
Berichten: 3
danoontje is on a distinguished road
Standaard sollicitatiebrief stage

Hoi allemaal,
Zouden jullie eens naar mijn sollicitatiebrief willen kijken?
Tips zijn erg welkom!

Alvast bedankt!

Gegevens
Gegevens
Gegevens

plaatsnaam, .. november 2009

Betreft: sollicitatie stageplaats


Geachte heer ...,

In het kader van mijn opleiding Personeel en arbeid ben ik op zoek naar een stageplek. Middels deze brief stel ik me graag aan u voor. Mijn naam is ... en ik ben eerste jaars student Personeel en arbeid aan Saxion Hogeschool te Enschede.

Het gaat om een stage van minimaal 10 tot maximaal 15 werkdagen tijdens het schooljaar 2009/2010. De stage vindt hoofdzakelijk plaats op de dinsdag, als dat niet goed uitkomt wil ik eventueel ook wel in een schoolvakantie stage lopen.

Ik hoop dat mijn brief voor u aanleiding is om mij uit te nodigen voor een gesprek. Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.

Hoogachtend,

....
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 november 2009, 18:50
Inge87 Inge87 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 22 november 2009
Berichten: 9
Inge87 is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatiebrief stage

Hi!

Voor zover ik hem nu even globaal bekeken heb, vindt ik hem nogal kort.
Ik zou hem wat meer inlichten over je huidige situatie en naar wat voor stage je opzoek bent. Verantwoordelijkheden/leerpunten etc.

Ook zou ik hem wat netter maken. Dus niet 'als dat niet goed uitkomt wil ik eventueel ook wel in de vakantie stage lopen'.
Overtuig hem dat je het ECHT wilt, en dat jij diegene bent die onmisbaar bent binnen zijn bedrijf.