Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 maart 2010, 15:42
veronika veronika is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 november 2009
Berichten: 6
veronika is on a distinguished road
Exclamation Sollicitatiebrief administratief medewerker

Hallo beste mensen!

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om een kijkje te nemen naar mijn sollicitatiebrief voor de functie administratief medewerker?

Alvast bedankt!!!


Geachte heer Xxxxx,

Vol enthousiasme las ik u vacature administratief medewerker in de Xxxxx. Omdat het functieprofiel goed aansluit bij mijn ervaring, vaardigheden en interesses heb ik besloten te solliciteren.
Met mijn werkervaring sluit ik goed aan bij het profiel dat u in de vacature schetst. Ik heb vijf jaar als manager van een reclame afdeling gewerkt, waarbij administratieve taken, voornamelijk boekhouding en verwerken van rekeningen, verwerking van personeelsdossiers en behandelen van binnenkomende en uitgaande post een belangrijk onderdeel vormden van mijn werkzaamheden. Ik ben mij ervan bewust dat mij vorige niveau was hoger dan U vraagt, maar op zo manier wil ik mijn carričre in Nederland gaan starten.
Ik leer graag en pak dingen snel op, daarbij heb ik vrij veel ervaring in het werken met computers en kan zodoende goed omgaan met MS Office.
Ik ben communicatievaardig, accuraat, heb grote doorzettingsvermogen, een groot verantwoordelijkheidsgevoel, aandacht voor kleine details, ook ben ik gedreven en representatief. Ik werk graag zelfstandig, maar kan ook goed in teamverband werken.
In de bijgesloten CV kunt u meer lezen over mijn opleidingen en werkervaring, ik zou deze graag in een persoonlijk gesprek verder komen toelichten.

In afwachting van uw reactie verblijf ik,
Met vriendelijke groet,

Xxxxx xx xxxxxxx x.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 24 maart 2010, 01:26
maggie maggie is offline
Lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2010
Berichten: 5
maggie is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief administratief medewerker

Hoi, verronica,

In de sollicitatiebrief zal jij niet alleen over jezelf praten. wat die vacature vraagt?waarom wil je aan die bedrijf solliciteren?
Heb jij deze site goed geleerd en geoefend? wil jij misschien deze even kijken:
Je bent hier: Home → Carričre → Solliciteren → Sollicitatiebrief en cv → Hoe schrijf je
Veel succes!

Maggie
Met citaat reageren
  #3  
Oud 28 maart 2010, 15:20
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Cool Re: Sollicitatiebrief administratief medewerker

Ik citeer:

"Vol enthousiasme las ik u vacature administratief medewerker in ......."

Als ik jouw brief op mijn bureau zou krijgen en ik lees de eerste zin, dan gaat hij gelijk op de stapel AFWIJZEN.

Ik vind dat je als administratief medewerker toch wel een FOUTLOZE Nederlandse zin zou moeten schrijven.

Maar ja, wie ben ik?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sollicitatiebrief Administratief Medewerker voor de afdeling Service Center gosiag Sollicitatiebrief en cv 2 1 januari 2010 21:48
Sollicitatiebrief Administratief Medewerker gosiag Sollicitatiebrief en cv 1 3 december 2009 22:24
Sollicitatiebrief Administratief medewerker rechtbank Meike Sollicitatiebrief en cv 2 9 oktober 2008 22:30
Sollicitatiebrief Administratief medewerker Patr1c1a Sollicitatiebrief en cv 5 13 december 2006 18:05
Sollicitatiebrief administratief medewerker Mike72 Sollicitatiebrief en cv 2 30 oktober 2006 15:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon