Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 20 augustus 2007, 22:17
Grada Grada is offline
Lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2007
Berichten: 9
Grada is on a distinguished road
Wink Sollicitatiebrief administratief financieel medewerker

Hallo wie wil mij een beetje helpen met mijn brief ? Ik kom er niet helemaal uit.

Gevraagd :
Vacature administratief financieel medewerker

havo/mbo ( meao )
Goede mondelinge en goede schriftelijke taalvaardigheid in het Ned.
Flexibel en discreet. Goede beheersing van de Ned. taal in woord en geschrift. Dient bereid te zijn om evt. opleiding/cursus te volgen om zich verder te bekwamen tot evt. ( assistent ) accountant.


Naam bedrijf xxxxxx
T.a.v. dhr. xxxx
Adres


20 augustus, Plaatsnaam


Betreft : sollicitatie op de vacature van administratief financieel medewerker


Geachte heer xxxx,

Met veel interesse heb ik uw advertentie gelezen bij het CWI in XXXXX waarin u op zoek bent naar een administratief financieel medewerker.
Graag zou ik op deze functie willen solliciteren.

Na bijna tien jaar met plezier in de horeca als serveerster werkzaam te zijn geweest ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging.
Naast deze baan doe ik al bijna drie jaar de administratie voor het eenmansautobedrijfje van mijn vader.
Omdat dit werk mij beter lig en ik het leuk vind om met cijfers te werken, heb ik besloten om een opleiding te gaan volgen als boekhoudkundig medewerker.
Deze opleiding volg ik aan het XXXX in XXXXXX.

Ik ben goed in staat om zelfstandig te werken, maar maak hiernaast ook graag deel uit van een enthousiast team, zodat we een meerwaarde kunnen betekenen voor het bedrijf.
Door de ervaring in de horeca kan ik goed met mensen omgaan, ben ik stressbestendig en flexibel.
Ben zeer behulpzaam tegenover klanten en collega's, ben representatief, nauwkeurig en heb een groot doorzettingsvermogen.
Daarnaast ben ik leergierig en meer dan bereid om vervolgopleidingen te gaan volgen.
Ik heb al computerervaring, maar zou dit graag willen verbreden.

Graag zou ik de gelegenheid krijgen om mijn solliciatiebrief in een oriënterend gesprek toe te lichten.
Met veel interesse zie ik uw reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,


XXXXXXXXXX


Bijlage : curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 augustus 2007, 21:44
Grada Grada is offline
Lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2007
Berichten: 9
Grada is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief administratief financieel medewerker

Heeft er niemand commentaar of tips die mij kunnen helpen?????
Met citaat reageren
  #3  
Oud 22 augustus 2007, 12:44
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief administratief financieel medewerker

Hoi,

Je brief ziet er goed uit, hoewel ik nog wel enkele spelfoutjes heb ontdekt. Ik wil je de volgende tip geven: in de derde alinea heb je het volgende geschreven:
"Ik ben goed in staat om zelfstandig te werken, maar maak hiernaast ook graag deel uit van een enthousiast team, zodat we (samen) een meerwaarde kunnen betekenen voor het bedrijf.
Door de ervaring in de horeca kan ik goed met mensen omgaan, ben ik stressbestendig en flexibel.
(Ik)Ben zeer behulpzaam tegenover klanten en collega's, ben representatief, nauwkeurig en heb een groot doorzettingsvermogen.
Daarnaast ben ik leergierig en meer dan bereid om vervolgopleidingen te gaan volgen.
Ik heb al computerervaring, maar zou dit graag willen verbreden."

op een gegeven moment geef je een opsomming van al je kunnen. In deze opsomming gebruik je vaak 'ik ben/ ben ik'. Ik zou als ik jou was voor een iets andere zinsopbouw kiezen. Dit vereist wel even wat denkwerk, maar daar kom je vast wel uit!!
Je inleiding en afsluiting zijn super!!!!

Veel succes ermee!!!!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief Financieel Administratief medewerker. Graag commentaar! HTH Sollicitatiebrief en cv 1 26 mei 2007 13:19
Sollicitatiebrief administratief medewerker bij centrum voor kunsten sennadion Sollicitatiebrief en cv 0 1 april 2007 23:41
Sollicitatiebrief administratief medewerker Martine Sollicitatiebrief en cv 0 21 maart 2007 23:44
Sollicitatiebrief Administratief medewerker Patr1c1a Sollicitatiebrief en cv 5 13 december 2006 18:05
Sollicitatiebrief administratief medewerker Mike72 Sollicitatiebrief en cv 2 30 oktober 2006 15:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon