Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 juni 2007, 21:21
DJ2006 DJ2006 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 juni 2007
Berichten: 1
DJ2006 is on a distinguished road
Smile Sollicitatiebrief administratief medewerkster

Hallo allemaal,

Zouden jullie heel kritisch naar mijn brief willen kijken? En je reactie erbij willen vermelden (goed en slecht, want voor straks ga ik m'n brief aanpassen en verwijder ik de goede dingen haha)

Alvast super bedankt!

Groetjes,



X
X
x

Assen, x x x

X
X
X
x

Betreft: sollicitatie naar de functie van medewerker Centrum Administratie.

Geachte mevrouw x,

Met veel interesse las ik op uw website de vacature voor administratief medewerkster. Deze vacature biedt een uitstekende gelegenheid om mij aan u voor te stellen.

Mijn naam is x en ik ben 25 jaar. Sinds x ben ik werkzaam als administratief medewerkster bij een x-bedrijf te Assen.
De werkzaamheden die ik daar voer zijn oa. project- en urenadministratie, in- en verkoopfacturering, beheren van tussenrekeningen en debiteurenbeheer.

In de afgelopen jaren is gebleken dat samenwerken, accuratie, creativiteit, oplossingsgericht- en commercieel handelen kenmerken zijn van mijn persoonlijkheid.

Alhoewel ik mijn huidige werk met plezier doe, lijkt het mij een uitdaging om in een andere werkomgeving mezelf verder te ontplooien en mijn ervaringen tot uitvoering te brengen. Uw bedrijf lijkt mij daar dan ook zeer geschikt voor.

Of

Het lijkt mij een uitdaging om mij verder te ontwikkelen en mijn ervaringen tot uitvoering te brengen in de door u aangeboden functie.

Met enthousiasme zou ik deze brief en mijn cv graag toe willen lichten in een persoonlijk gesprek. Ik zie uw reactie dan ook met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,

x


Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 6 juni 2007, 18:49
jolein jolein is offline
Lid
 
Geregistreerd: 6 juni 2007
Berichten: 9
jolein is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief administratief medewerkster

hoi!
ik hoop dat je hier wat aan hebt:
Mijn naam is x en ik ben 25 jaar. Sinds x ben ik werkzaam als administratief medewerkster bij een x-bedrijf te Assen.
De werkzaamheden die ik daar voer zijn oa. project- en urenadministratie, in- en verkoopfacturering, beheren van tussenrekeningen en debiteurenbeheer.
dit staat als het goed is allemaal in je cv en ik weet niet of je t ook nog een keer zo expliciet in je brief moet vermelden..

In de afgelopen jaren is gebleken dat samenwerken, accuratie, creativiteit, oplossingsgericht- en commercieel handelen kenmerken zijn van mijn persoonlijkheid. probeer aan te geven waaruit dat blijkt. Zie ook t stukje Functie-eisen in een sollicitatiebrief http://www.leren.nl/cursus/sollicite...tie-eisen.html.

wat betreft de afsluitende zin zou ik absoluut voor die eerste gaan!
succes!!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief voor administratief medewerkster? aat Sollicitatiebrief en cv 7 18 juni 2008 17:56
Sollicitatiebrief administratief medewerker bij centrum voor kunsten sennadion Sollicitatiebrief en cv 0 1 april 2007 23:41
sollicitatiebrief administratief medewerkster Liekje Sollicitatiebrief en cv 8 1 maart 2007 11:59
sollicitatiebrief administratief medewerkster Tomlin Sollicitatiebrief en cv 7 21 februari 2007 12:36
Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief als administratief medewerkster? cindycindy Sollicitatiebrief en cv 4 11 oktober 2005 13:28


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon