Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 juni 2010, 12:32
nath1984 nath1984 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 juni 2010
Berichten: 1
nath1984 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief voor werkplek verpleegkundige

Hallo,

zoe iemand mijn brief kunnen nakijken beoordelen en eventueel aanpassen?? Ik ben op zoek naar een leerbaan verpleegkundige. In het oosten van het land zijn hier niet veel plaatsen dus om kans te maken moet ik met de brief al een goede binnenkomer hebben. BVD. graag jullie reacties

Geachte heer/mevrouw,

Graag solliciteer ik naar een functie als leerling verpleegkundige bij uw organisatie.
In september start ik met een verkorte deeltijdopleiding mbo 4 Verpleegkundige en ben hiervoor op zoek naar een leerwerkplek. Op dit moment ben ik werkzaam als kraamverzorgende en heb hiervoor onlangs mijn mbo niveau 3 opleiding voor afgerond. Toch heb ik er voor gekozen om door te leren omdat het vak kraamzorg voor mij niet uitdagend genoeg is.

In de verpleegkunde ben je niet alleen verantwoordelijk voor de fysieke zorg van patiënten, ook fungeer je als vraagbaak, regelaar, en emotionele steun. Waar de kraamzorg zich wat meer richt op de huishoudelijke taken.

Het geeft me veel voldoening om mensen te mogen verzorgen en ze te ondersteunen daar waar nodig is.

Ik ben van nature een sociaal persoon, sta sterk in mijn schoenen en ga uitdagingen niet uit de weg. Daarnaast kan ik goed zelfstandig en in teamverband kan werken en ik heb een flexibele werkhouding. Deze eigenschappen zijn naar mijn idee van groot belang bij een functie in de zorg.

Het lijkt mij een uitdaging om bij uw organisatie aan de slag te gaan. En wil u daarom laten weten dat ik zeer gemotiveerd ben om deze leerwerkplek tot een succes te maken.
Graag licht ik dan ook mijn brief en mijn CV toe in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 juni 2010, 15:50
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Brief voor werkplek verpleegkundige

Wat moet er in je brief staan:

- Waarom je specifiek bij deze organisatie wilt werken (dus je motivatie voor deze organisatie);
- Waarom je een leerwerkplek zoekt;
- Voor hoe lang en hoeveel uren je een leerwerkplek zoekt;
- Wat je wilt leren;
- Dat je een uitnodiging wilt voor een kennismakingsgesprek.

Wat moet er niet in staan:

- Alle opleidingen die je hebt gedaan (die staan in je CV);
- Je vorige of huidige werkzaamheden (die staan ook in je CV);
- Wat je taken zijn als verpleegkundige.

Vergelijk bovenstaand schrijven, met wat er in je brief staat. Pas je brief aan en plaats hem nog een keer op het forum voor feedback.

Succes.

Groeten van Hetty
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
verpleegkundige

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief leerling Verpleegkundige niveau 4 (wat vinden jullie?) Lieverd Sollicitatiebrief en cv 2 10 augustus 2011 16:08
Sollicitatiebrief verpleegkundige, graag commentaar Fleur Sollicitatiebrief en cv 1 21 mei 2009 18:02
Sollicitatiebrief Leerling IC verpleegkundige - Graag Advies, tips, feedback Ria Sollicitatiebrief en cv 2 6 december 2008 23:30
Verbeterde versie van mijn sollicitatiebrief als leerling verpleegkundige *Bren* Sollicitatiebrief en cv 2 17 oktober 2007 17:34
sollicitatiebrief leerling verpleegkundige annie Sollicitatiebrief en cv 1 10 januari 2007 18:45


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon