Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 augustus 2008, 18:29
MH1980 MH1980 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2008
Berichten: 1
MH1980 is on a distinguished road
Standaard Graag reactie sollicitatie sales support medewerker

Hoi,

Graag jullie reactie op onderstaande sollicitatiebrief.

------------------------------
Onderstaand een beschrijving vd functie
Als Medewerker Sales Support ben je eerste aanspreekpunt voor een groep Senior Rayon Managers en ondersteun je bij de verkoop en zichtbaarheid van diverse merken.
Je bent spin in het web in de dagelijkse operatie, je zorgt er voor dat de rayon managers goed geďnformeerd zijn over lopende acties en garandeert een juiste afhandeling op administratief en logistiek vlak. Samen met je Senior Rayon Managers ben je verantwoordelijk voor het behalen van de gestelde verkoopdoelstellingen.
--------------------------

Betreft: medewerker Sales Support Out-of-Home


Geachte heer, mevrouw,

Met grote interesse las ik op uw website, dat u op zoek bent naar een medewerker Sales Support Out-of-Home. De door uw geboden functie voldoet absoluut aan mijn wensen en daarom zou ik hierbij graag willen solliciteren naar deze functie.

Op dit moment ben ik werkzaam als adviseur particulieren bij X. Een functie waarin commercieel en klantgericht werken centraal staat. Tevens ben ik ambassadeur voor diverse commerciële acties. Hierbij zorg ik dat alles rondom de actie op een goede manier verloopt en kom ik met ideeën om de resultaten op een positieve manier te beďnvloeden. Omdat ik mij graag verder wil ontwikkelen ben ik begin 2008 met de studie HBO commerciële economie gestart. Een leerzame studie, welke ik met veel plezier volg.

Waarom nu een nieuwe baan? Hoewel ik het in mijn huidige functie naar mijn zin heb, heb ik het besluit genomen om de volgende stap in mijn carričre te zetten. Dit heeft vooral te maken met het feit dat ik mijn studie meer in de praktijk wil brengen. De mogelijkheden bij X en het aanzien dat uw bedrijf heeft, zijn voor mij factoren die een belangrijke rol hebben gespeeld bij deze sollicitatie.

Ik ben er van overtuigd dat ik de juiste eigenschappen bezit om de door u aangeboden functie goed te vervullen. Ik ben leergierig, spontaan, nauwkeurig en hou ervan om in een team te werken. Daarnaast vind ik het erg leuk om met een commerciële doelstelling te werken.

Ik zou daarom graag het één en ander in een persoonlijk gesprek willen toelichten. Ik hoop dan ook snel iets van u te horen!


Met vriendelijke groet,

---------------
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sollicitatie naar functie onderwijsassistent speciaal onderwijs graag reactie ann80 Sollicitatiebrief en cv 0 7 mei 2008 17:44
Graag jullie reactie op mijn sollicitatie naar de functie van medewerker secretariaat lotjebibi1 Sollicitatiebrief en cv 1 20 oktober 2007 15:18
Graag reactie sollicitatiebrief administratief medewerker naaaf Sollicitatiebrief en cv 1 18 oktober 2007 17:09
sollicitatie administratief medewerker geen ervaring commentaar graag Grada Sollicitatiebrief en cv 2 26 juni 2007 15:46
Graag reactie op Sollicitatiebrief parttime admistratief medewerker motor_girly Sollicitatiebrief en cv 3 27 augustus 2006 01:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon