Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 12 maart 2007, 17:03
Liekje Liekje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2007
Berichten: 23
Liekje is on a distinguished road
Standaard Re: Help ik vind mijn werk niet meer leuk!

Ook ik heb het niet meer naar mijn zin op het werk. Ik werk al 6,5 jaar in een supermarkt als winkelmedewerkster. Ik heb geen mogelijkheden om door te groeien. Ik heb 2 x intern gesolliciteerd op de functie van ass.bedrijfsleider,maar ze willen liever iemand van buiten het bedrijf aan nemen. De dagen zijn allemaal hetzelfde, elke dag zie je dezelfde klanten en na al die jaren weet ik wel hoe die kassa werkt. Ik heb in de laatste 3 jaar veel bijgeleerd in het filiaal waar ik nu werkzaam ben. Ik zit niet alleen achter de kassa, ik doe ook de non - food acties vullen, voorraadopname non - food, retouren non - food en bijbehorende documenten invullen, kassaresultaten ingeven, nieuw personeel voor de kassa begeleiden, en alle andere werkzaamheden die in een winkel voor komen. Omdat ik al enige tijd weet dat ik geen doorgroeimogelijkheden heb ben ik weer begonnen met een avondopleiding. Ik heb inmiddels de opleiding administratief medewerkster afgerond en volg nu een avondopleiding tot secretaresse. Maar eigenlijk weet ik niet of dit het voor mij is. Misschien komt dat omdat ik erg veel tegenslag ondervindt bij het vinden naar een andere baan.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 12 maart 2007, 23:02
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Help ik vind mijn werk niet meer leuk!

Beste Liekje,

Ik ga er vanuit dat jij je studie nog leuk vindt en dat je een baan zoek in de richting van administratief/secretarieelwerk. Je zegt dat je erg veel tegenslag vindt in het vinden van ander werk.