Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 12 februari 2012, 17:34
bama100904 bama100904 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 12 februari 2012
Berichten: 1
bama100904 is on a distinguished road
Standaard Wie heeft er verbeterpunten?

Ik heb vernomen dat er binnenkort een medewerker bij Operationele Zaken gaat vertrekken. Nu heb ik al even een mail uitwisseling met de commandant gehad. Deze wist mij te vertellen dat ik het beste een open sollicitatie moest doen.
Welnu aan jullie de vraag of mijn sollicitatiebrief zo een beetje op orde is. Of moeten er nog wat veranderingen worden aangebracht? ZO ja dan hoor ik ze graag.
Even voor jullie achtergrond ben al 18 jaar vrijwillig brandweerman in de rang van Brandmeester en voor mijn beroep ben ik BHV instructeur.

Groet,
bama100904
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc Open sollicitatie preventie medewerker.doc‎ (36,0 KB, 163x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 12 februari 2012, 21:32
Kanya Kanya is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 31 januari 2012
Berichten: 43
Kanya is on a distinguished road
Standaard

Lees eerst even de forumregels. Het is de bedoeling dat je eerst zelf een aantal sollicitaties beoordeelt voordat je zelf om beoordeling vraagt.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 13 februari 2012, 12:42
Abby1984 Abby1984 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 februari 2012
Berichten: 4
Abby1984 is on a distinguished road
Standaard

Allereerst ik ben geen professional, maar bij deze mijn opmerkingen.

'Ook voor de andere zaken die gedaan worden bij operationele zaken heb ik zeer veel belangstelling. Zeker omdat ik er in mijn huidige werk ook veel mee te maken heb. '

Zou je hier een voorbeeld van kunnen geven? Ik denk dat dat je brief ten goede zal komen, en waarom hebben die jouw belangstelling?

Succes!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 16 februari 2012, 18:39
c.m.janssen c.m.janssen is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 12 februari 2012
Berichten: 3
c.m.janssen is on a distinguished road
Standaard

Hallo Bama

Nadat u bij ons op de oefenavond was gekomen om nog wat te bespreken wist u mij te vertellen dat er al enkele open sollicitaties waren binnengekomen. En bij deze zou ik dan ook mijn open sollicitatie bij u willen neerleggen.

Wat je hier beschrijft heeft dit iets met je vraag over de mail of er een vacature komt of is de persoon voor andere info gekomen . Is erg onduidelijk en de zin loopt niet echt.

Ik zou er het volgende van maken. U gaf mij tijdens de oefenavond op (datum) aan dat U al diverse open sollicitaties heeft ontvangen . Hier sluit ik me graag bij aan door deze open sollicitatie voor (Naam functie)


En als hij tijdens die avond wat over de functie heeft verteld zou ik daar ook wat over schrijven met name dat wat jij het mooiste vindt van de fuctie en waar je goed in bent .

En bij de andere zaken moet je er een aantal benoemen en je raakvlakken met huidige baan aangeven door middel van een voorbeeld .

Het is niet makkelijk om een brief te schrijven, ik heb er ook moeite mee.
Ik wens je veel succes met sollicitatie
Met citaat reageren
  #5  
Oud 23 februari 2012, 00:47
Brigitte Brigitte is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 20 april 2006
Berichten: 76
Brigitte is on a distinguished road
Standaard

Geachte mijnheer heer XXXXX,

Op 23 januari jl. heb ik een mail e-mail gestuurd met de vraag of er binnenkort een plek vrijkomt bij Operationele Zaken. Nadat u bij ons wie is ons.. bedrijfsnaam ipv 'ons' klinkt wat professioneler op de oefenavond was gekomen om nog wat te bespreken wist u mij te vertellen dat er al enkele open sollicitaties waren binnengekomen. En bij deze zou ik dan ook mijn open sollicitatie graag bij u willen neerleggen.

De vacature die gaat ontstaan vrij komt? bij operationele zaken spreekt mij zeer aan. Met als voorbeeld vooral? Mijn voorkeur ligt op het gebied van... het opleiden en oefenen. Ikzelf Ikzelf is spreektaalvind het zeer belangrijk dat er goed en voldoende wordt geoefend. Zeker als het om mijn veiligheid gaat ga ik ook het liefst goed kwalitatief? geoefend onderweg.

Ook voor de andere zaken die gedaan worden bij operationele zaken heb ik zeer veel belangstelling. Zeker omdat ik er in mijn huidige werk ook veel mee te maken heb. klinkt heel spannend.. maar welke zaken heb je het over? Mijn opgedane ervaring zou ik zeker terug kunnen reflecteren naar de toekomstige collega’s en ook naar de burgerbevolking.

Ik denk dat ik vanwege mijn ervaring en capaciteiten een goede kandidaat ben voor deze functie. Graag zou ik u hiervan in een persoonlijk gesprek overtuigen.

Middels een bijlage stuur ik mijn cv mee. curriculum vitae voluit schrijven

Hoogachtend,
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief intercedent! Wie heeft tips? AudioWerner Sollicitatiebrief en cv 0 24 september 2009 20:25
sollicitatie beveiligingsadviseur- Wie heeft er nog tips ter verbetering Kim Sollicitatiebrief en cv 5 31 augustus 2008 17:09
Sollicitatiebrief arbeidsadviseur: wie o wie heeft nuttige tips? loesje Sollicitatiebrief en cv 5 24 oktober 2007 12:05
Open sollicitatie winkelmedewerkster Wie heeft commentaar? hetismij Sollicitatiebrief en cv 8 6 juni 2007 14:08
Open Sollicitatie DTP-er..wie heeft er tips Yuna Sollicitatiebrief en cv 7 31 mei 2007 11:41


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon