Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 maart 2017, 17:51
Adalsino Adalsino is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2011
Berichten: 12
Adalsino is on a distinguished road
Standaard Graag cv en sollicitatiebrief beoordelen. Bij deze wil meteen ook iedereen bedanken!!

Functieomschrijving
Als Medewerker Frontoffice ben je verantwoordelijk voor het op een professionele wijze te woord staan/ontvangen van chauffeurs, dusdanig dat het laad- en losproces optimaal verloopt. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de orderadministratie die betrekking heeft op de in-, op- en uitslag van goederen, alsmede de bijkomende administratieve taken.

Functie-eisen
•Je hebt MBO niveau 3/4 of een vergelijkbaar niveau op basis van ervaring.
•Je bent accuraat in de uitvoering van het werk en je bent kwaliteitsgericht.
•Je kunt goed overweg met MS Office.
•Je kunt je mondeling en schriftelijk goed uitdrukken in zowel de Nederlandse als de Engelse taal, kennis van een derde Europese taal is een pre.
•Je bent bereid in ploegendienst te werken.
•Je beschikt over de juiste vaardigheden om adequaat in te spelen op de onverwacht situaties die zich in de logistiek kunnen voordoen.


SOLLICITATIEBRIEF

Beste mevrouw H*********,

Bij het lezen van uw vacature op de website Nationale vacaturebank , heb ik geen moment getwijfeld en meteen actie ondernomen. Met deze brief wil ik dan ook mijn interesse kenbaar maken in de functie medewerker frontoffice.
De functie voldoet aan de wensen die ik heb: een internationale werkomgeving , een afwisselend takenpakket, servicegericht en de ruimte om mezelf te ontwikkelen in de logistieke branche. Dit allemaal heeft er voor gezorgd dat ik graag onderdeel zou willen zijn van uw partners organisatie en hierin mijn steentje zou willen bijdragen.

In mijn huidige functie is uit klantenbeoordelingen meerdere malen naar voren gekomen, dat ik over een goede dosis geduld beschik en dat ik klanten op een professionele wijze te woord sta. Ook heb ik verschillende functie heb ik in verschillende functies bewezen administratief werk zelfstandig, nauwkeurig en zorgvuldig te kunnen uitvoeren. Daarnaast beheers ik ook de Engelse en Spaanse taal en kan ik uitstekend overweg met diverse computerprogramma’s zoals Microsoft Excel.

Zoals ik al eerder aangaf, is mijn ambitie is om mezelf verder te ontwikkelen in de logistieke branche. Hiervoor ben ik bereid om in mezelf te investeren door middel van hard werken en het volgen van aanvullende opleidingen en trainingen. Verder zou ik mezelf beschrijven als leergierig, stressbestendig en een teamspeler.

Graag wil ik mijn sollicitatie toelichten in een gesprek, een uitnodiging voor een kennismakingsgesprek zie ik dan ook met veel belangstelling tegemoet.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf cTIJGER.pdf‎ (208,7 KB, 413x gelezen)
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3 sollicitatiebrieven schrijven voor stageplaats binnen 2 weken! elifecoach Sollicitatiebrief en cv 7 15 december 2014 19:12
Sollicitatiebrief Psycholoog in opleiding..Graag feedback! demonique Sollicitatiebrief en cv 14 20 maart 2012 20:59
Graag hulp bij sollicitatiebrief afstudeeronderzoek sevv Sollicitatiebrief en cv 3 29 februari 2012 18:08
Sollicitatiebrief traineeship projectontwikkeling bij een mediabedrijf meisjeinmokum Sollicitatiebrief en cv 6 13 september 2011 01:03
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 6 24 mei 2007 22:12


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon