Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 30 juni 2015, 15:17
Daphne1984 Daphne1984 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 juni 2015
Berichten: 2
Daphne1984 is on a distinguished road
Thumbs up Sollicitatiebrief winkelmedewerker huishoudelijke artikelen

Aangezien ik nog een groentje ben in sollicitatie/motivatiebrieven schrijven (wegens ziekte nooit echt gewerkt maar doordat ik uit de uitkering wil en het beter met me gaat is nu de tijd rijp) zou k een feedback erg op prijs stellen.
dit betreft een vacature voor winkelmedewerker bij Blokker.

Blokker
(Adres)

(woonplaats) 30-6-2015

Betreft: vacature winkelmedewerker


Geachte heer/mevrouw,


Na aanleiding van uw vacature op ***** wil ik graag kenbaar maken dat ik heel veel interesse heb in de functie winkelmedewerker.

Uw vacature sprak mij gelijk aan omdat ik me in veel dingen herken, zo stel ik klanten graag tevreden. Verder neem ik graag initiatief en kan prima zelfstandig als in teamverband werken, en ben flexibel inzetbaar.
Van nature ben ik erg gemotiveerd en leergierig ingesteld en zie graag verbeterpunten bij mijzelf.

Graag overtuig ik u van mijn kunnen en kwaliteiten in een gesprek waar ik deze brief en eventueel mijn C.V beter kan toelichten.


Met vriendelijke groet (mijn naam)



Bijlage: C.V
Met citaat reageren
  #2  
Oud 5 juli 2015, 17:15
Tigy Tigy is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 juli 2015
Berichten: 3
Tigy is on a distinguished road
Standaard

Hoi Daphne,

Wat goed dat je opzoek gaat naar een baan! Ik wens je veel succes!

Ik zou proberen om niet zo vaak het word “graag” te gebruiken.

Volgens mij is het ook een goed idee om “en zie graag verbeterpunten bij mijzelf” door iets anders te vervangen.

Groetjes,
Tigy
Met citaat reageren
  #3  
Oud 22 juli 2015, 08:36
dubbelozeven dubbelozeven is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 21 juli 2015
Berichten: 3
dubbelozeven is on a distinguished road
Standaard

Hoi Daphne,

Ik vind het een mooie brief. Kort en krachtig. Gebruik het woordje 'graag' iets minder, 'zo vind ik het fijn klanten tevreden te stellen', maakt je zin iets anders, maar je zegt in principe hetzelfde.

Succes !!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 30 juli 2015, 13:21
knibbel053@gmail.com knibbel053@gmail.com is offline
Lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2015
Berichten: 21
knibbel053@gmail.com is on a distinguished road
Standaard

Geachte heer/mevrouw,


Na aanleiding van uw vacature op ***** wil ik graag kenbaar maken dat ik heel veel interesse heb in de functie winkelmedewerker.

Uw vacature sprak mij gelijk aan omdat ik me in veel dingen herken, zo stel ik klanten graag tevreden. Verder neem ik graag initiatief en kan prima zelfstandig als in teamverband werken, en ben flexibel inzetbaar.
Geef misschien een voorbeeld hiervan uit het verleden
Van nature ben ik erg gemotiveerd en leergierig ingesteld en zie graag verbeterpunten bij mijzelf.
Ik zou die verbeterpunten veranderen in: Ik wil mezelf constant blijven ontwikkelen (of zo iets)

Graag overtuig ik u van mijn kunnen en kwaliteiten in een gesprek waar ik deze brief en eventueel mijn C.V beter kan toelichten.



Met vriendelijke groet (mijn naam)


Verder zou ik nog aangeven waarom ik daar graag wil werken
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief Feedback svp Joon Sollicitatiebrief en cv 3 29 september 2014 17:00
Open sollicitatiebrief medewerker F&C LennartL Sollicitatiebrief en cv 3 7 januari 2012 20:04
Minimaal 5 geselecteerde woorden in een sollicitatiebrief die werkgever selecteert swiss Sollicitatiebrief en cv 10 3 februari 2009 21:35
Hoe verstuur ik een sollicitatiebrief via e-mail? Andres Sollicitatiebrief en cv 10 8 december 2008 16:51
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon