Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Marktplaats > Loopbaantrainingen en -workshops

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 13 maart 2010, 17:53
wieteke's schermafbeelding
wieteke wieteke is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 februari 2008
Berichten: 220
wieteke is on a distinguished road
Standaard Employabilitycheck

Wat is een employabilitycheck?
In de employabilitycheck wordt de OPQ, dit is een zeer uitgebreide persoonlijkheidsvragenlijst, gekoppeld aan een interessevragenlijst en een werkactiviteitenlijst. Hierdoor krijg je niet alleen een antwoord op de vraag “wie ben ik”, maar ook op de vraag “wat wil ik” en “wat kan ik”.
Sinds een aantal maanden werk ik met deze vragenlijsten. Ik ben hierover erg enthousiast omdat ik denk dat het jou in relatief korte tijd veel verder kan helpen in je zoektocht naar een passende baan.
Als je de vragenlijsten hebt ingevuld en we hebben de uitslag samen besproken krijg je een uitgebreide rapportage en een jaar lang een gratis abonnement op een grote vacaturebank. De vacatures die je hier kunt vinden zijn gekoppeld aan de uitslag van jouw persoonlijkheids- en interessevragenlijst. Je krijgt vacatures bij 20 functies die liggen binnen je huidige vakgebied en 20 functies buiten je eigen vakgebied. Hiermee heb je dus meteen een mooi overzicht met reële mogelijkheden op de arbeidsmarkt. De vacatures in deze vacaturebank worden meerdere keren per week ververst, waardoor je altijd de meest recente vacatures hebt. Zo kun je nog gerichter zoeken en sneller de baan vinden die bij je past.
Hierbij kan ik je nog vertellen dat de employabilitychek niet duurder is dan alleen de OPQ! Je krijgt nu dus voor hetzelfde bedrag een persoonlijkheidstest, een interessetest en een abonnement op een vacaturebank die gekoppeld is aan de uitslag van jouw testen.
Er zijn drie mogelijkheden:
• Je vult de vragenlijsten thuis in, daarna volgt een uitgebreid terugkoppelingsgesprek van 1,5 uur en een schriftelijke rapportage. De kosten hiervan zijn € 345,-
• Je start met een uitgebreid loopbaangesprek, je vult thuis de vragenlijsten in en daarna krijg je een terugkoppelingsgesprek van 1,5 uur en een schriftelijke rapportage. Dit kost € 495,-
• De employabilitycheck is onderdeel van het loopbaantraject van 5 gesprekken. De kosten zijn dan € 945,-
http://www.deroos-loopbaanadvies.nl/...dsanalyse.html
__________________
Wieteke van Heun - de Roos
www.wietekederoos.nl
Ik help zorgorganisaties met het ontwikkelen, organiseren en coördineren van leerinterventies zodat de medewerkers een leven lang kunnen leren en hun deskundigheid blijvend kunnen vergroten.

Laatst gewijzigd door wieteke; 13 maart 2010 om 17:54 Reden: link naar webpagina vergeten
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon