Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 9 februari 2012, 16:56
proxstepz proxstepz is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 1
proxstepz is on a distinguished road
Standaard Zit muurvast - na 10 jaar baan opgeven?

ik ben 42 en werk al 10 jaar voor een softwarebedrijf. Deze bedrijf is regelmatig in de top-10 best place to work enquêtes te vinden. Een bedrijf waar je veel kansen krijgt, goede arbeidsvoorwaarden en veel aandacht voor de werknemers. Voor dit verhaal is dit een belangrijk detail.
Ik ben consultant (toen programmeur) en werk vaak buiten de deur. In de begin van mijn carrière had ik mijns twijfels vooral over de