Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 1 december 2014, 20:32
elifecoach elifecoach is offline
Lid
 
Geregistreerd: 22 januari 2010
Berichten: 18
elifecoach is on a distinguished road
Post Schiettent op: Mijn sollicitatiebrief met stageverzoek?!

Aan:
Betreft: afstudeeropdracht.
Geachte heer/mevrouw,
Sinds 2013 volg ik aan de NHA de studie IKZ kwaliteitsmanagement en verbetermanagement. Het is gebruikelijk dat studenten van deze opleiding een afstudeerscriptie schrijven en op deze wijze praktijkervaring op te doen. Graag zou ik met u een afspraak maken voor een oriënterend gesprek over de (on)-/mogelijkheden om afstudeerscriptie over uw bedrijf te schrijven.
Op dit moment zit ik in de afstudeerfase van mijn studie en ik zou graag ervaring opdoen binnen dit vakgebied en meer inzicht krijgen in de middelen en methoden die in de praktijk worden gebruikt.
De afstudeeropdracht, spreekt mij om diverse redenen aan. De belangrijkste reden is: “omdat het mij een leerzame ervaring lijkt om werkervaring op te doen bij een organisatie die actief is op het gebied van computers/elektronica”. Daarnaast is zorgt mijn scriptie voor een goede bijdrage in de wetenschappelijke discussie over kwaliteitsmanagement en krijgt u een “rapport” over de situatie van uw bedrijf. Dit kost u niets (geen reiskosten of uurloon). Tenslotte sluit de afstudeerscriptie uitstekend aan op mijn studierichting en is het voor mij een mooie uitdaging om mijn theoretische kennis in de praktijk te brengen. Uiteraard wordt alle informatie vertrouwelijk behandeld!
De periode waarin ik afstudeeropdracht moet afronden bedraagt ongeveer 8 maanden en zou per 1 april in kunnen gaan. En bestaat uit een aantal interviews (2-3 x 1 uur) en een 2-tal online enquętes (per stuk: +/- 20-30 meerkeuzevragen van ongeveer 10-20 minuten).
Ik vertrouw erop deze brief, voor u een aanleiding is, mij uit te nodigen voor een oriënterend gesprek. Voor nadere informatie verwijs ik u naar mijn bijgevoegd Curriculum Vitae en voorbeeld detailplanning scriptie.
Met vriendelijke groet,
PS: Bij de detailplanning ben ik uitgegaan van “mijn” gewenste probleemstelling, maar in overleg kunnen we ook een passende, actuele probleemstelling kiezen, welke momenteel in uw bedrijf prioriteit heeft.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf CV-anoniem.pdf‎ (54,2 KB, 69x gelezen)
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
afstudeerscriptie, nha, stage

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatiebrief marketingfunctie (carričreswitch) RichWes Sollicitatiebrief en cv 5 9 juli 2012 11:33
Sollicitatiebrief; graag zou ik tips ontvangen TLH Sollicitatiebrief en cv 1 17 augustus 2010 20:53
Wie wil mijn sollicitatiebrief voor Assistent-Manager controleren? Inge87 Sollicitatiebrief en cv 8 25 november 2009 21:04
Ben afgewezen. Wat is er mis met mijn sollicitatiebrief? anoniem2008 Sollicitatiebrief en cv 5 4 oktober 2008 23:20
Sollicitatiebrief groepsleidster kinderopvang Niet geregistreerd Sollicitatiebrief en cv 3 16 augustus 2005 10:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon