Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 3 maart 2010, 10:46
lelie lelie is offline
Lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2010
Berichten: 5
lelie is on a distinguished road
Standaard Carričreswitch, weer terug in de schoolbanken, nu op zoek naar een leerbedrijf

Naam en adres werkgever

Plaats, 3 maart 2010

Betreft; open sollicitatie tandartsassistent

Geachte mevrouw XX,


Met deze brief wil ik solliciteren naar een leerwerkplek binnen uw praktijk.
Momenteel ben ik werkzaam als kok bij XX in XX . Hier heb ik tot dusver met plezier gewerkt echter ben ik op dit moment toe aan een nieuwe uitdaging.
Ik besef dat dit een heel andere functie is dan ik tot nu toe heb gedaan, echter ik ga vanaf september dit jaar de opleiding tot tandartsassistent volgen aan het XX in XX. Hiervoor moet ik 3 dagen werken bij een tandartsenpraktijk en 1 dag naar school.

Ik ben zeer gemotiveerd om te beginnen als tandartsassistent. Om me goed op deze functie voor te bereiden heb ik al een aantal dagen meegelopen in een tandartsenpraktijk in XX . De werkzaamheden spreken mij zeer aan. Vooral de combinatie en afwisseling van medische en administratieve werkzaamheden vind ik erg leuk. Ook heb ik gemerkt dat je erg zelfstandig moet werken als tandartsassistent, wat ook bij mijn werkzaamheden als kok erg belangrijk is.

Door mijn werk in de horeca heb ik ruime ervaring in de dienstverlenende sector, ik voel me betrokken bij mensen en lever graag een bijdrage aan het welbevinden van mensen.
Qua persoonlijkheid ben ik zelfstandig ingesteld en kan tevens goed in teamverband werken. Tot slot heb ik veel discipline beschik over flink stuk ambitie ben niet bang voor hectische momenten. Met mijn gemotiveerde en enthousiaste houding kom ik graag bij u praktijk werken.

Voor meer informatie over mijn ervaring en werkzaamheden verwijs ik u naar mijn curriculum vitae. Graag geef ik in een persoonlijk gesprek een toelichting over de achtergrond van mijn carričreswitch en de toegevoegde waarde die ik met deze achtergrond voor u kan betekenen.


Met vriendelijke groet,


Naam en adres werkzoekende


Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Trek de aandacht met een creatieve openingszin René Sollicitatiebrief en cv 56 16 december 2014 11:46
Help ik vind mijn werk niet meer leuk! Linlin Loopbaanvragen 21 31 december 2012 20:52
ontslag en na 17 jaar weer op zoek naar een baan, help! Astrid001 Sollicitatiebrief en cv 9 21 juli 2008 13:55
weer op een belangrijk punt gekomen: carriereswitch nr. 3 (0f 4?) thor2002 Loopbaanvragen 1 26 augustus 2007 23:43
Hoe mail je een sollicitatiebrief en cv nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 9 14 juli 2006 11:34


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon