Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 20 november 2006, 15:58
miekev miekev is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 november 2006
Berichten: 1
miekev is on a distinguished road
Smile Sollicitatiebrief event medewerker

Hallo allemaal,
Ik heb al een heeeele tijd niet meer gesolliciteerd maar nu moet ik eraan geloven. Graag wil ik weten of mijn brief een beetje overkomt en natuurlijk zou ik het ook fijn vinden als er naar de taalfouten gekeken wordt.
Dus hier dan de brief, alvast bedankt.

xxxxx, 19 november 2006

Betreft: vacature Event medewerker

Geachte mevrouw xxxx,

Organiseren en het uitvoeren van events klinken mij als muziek in de oren en daarom solliciteer ik graag naar de functie van Event medewerker bij uw bedrijf.

Als dochter van een beheerderechtpaar van diverse recreatiecentra is recreatie mij met de paplepel ingegoten. Ik ben dan ook niet het type dat houdt van een 9 tot 5 mentaliteit, juist onverwachte gebeurtenissen, snel oplossingen zoeken en steeds weer nieuwe dingen leren spreken mij erg aan.

In mijn huidige baan kreeg ik de kans om veel vernieuwingen aan te brengen. Zo werkte ik mee aan het opzetten van een nieuw administratiesysteem en een nieuwe website. Daarnaast was ik verantwoordelijk voor alle informatie naar onze gasten zoals nieuwsbrieven, informatieboekjes, programmaboekjes, flyers en advertenties. Ik dacht mee over het recreatieprogramma en introduceerde enkele nieuwe activiteiten zoals het Zevenuurtje, de Goede Doelendag en de Minizeskamp. Ook de horeca-afdeling assisteerde ik regelmatig zowel administratief als daadwerkelijk achter de bar.

De veelzijdigheid van de functie en het jonge dynamische van xxxxxx (naam bedrijf) spreken mij erg aan. In mijn ogen is er niets leukers dan mensen een onvergetelijke en betoverende dag te bezorgen en hier zou ik graag een bijdrage aan willen leveren. Ik hoop dan ook mijn motivatie en mijn capaciteiten verder toe te kunnen lichten aan de hand van en gesprek.

Met vriendelijke groeten,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 31 mei 2009, 14:56
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Thumbs down Re: Sollicitatiebrief event medewerker

Misschien is het verstandig om je sollicitatiebrief eens GOED door te lezen om er de fouten uit te halen?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 2 juni 2009, 06:17
H@ns's schermafbeelding
H@ns H@ns is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 180
H@ns is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief event medewerker

Hoi Mieke,

Het valt best wel mee hoor... Bovenstaand persoon is blijkbaar niet helemaal 100%

Onderstaande viel me nog wel op:

Citaat:
De veelzijdigheid van de functie en het jonge dynamische van xxxxxx (naam bedrijf) spreken mij erg aan.
Dit loopt niet helemaal lekker. "Het jonge dynamische" is niet direct een veelgebruikte zinsconstructie. Kijk hier eens of er een andere mogelijkheid is die dezelfde lading dekt?

Citaat:
Ik hoop dan ook mijn motivatie en mijn capaciteiten verder toe te kunnen lichten aan de hand van en gesprek.
Niet "en gesprek" maar "een gesprek".

Voor de rest vind ik het een overtuigende brief die me in ieder geval van begin tot eind geboeid heeft. Als de nieuwe werkgever dit ook heeft moet een uitnodiging niet zo vreemd zijn!
__________________
Puts the tiger in career
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 6 24 mei 2007 21:12
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker markvis Sollicitatiebrief en cv 7 18 december 2006 13:06
Sollicitatiebrief administratief medewerker Mike72 Sollicitatiebrief en cv 2 30 oktober 2006 14:58
sollicitatiebrief technische medewerker medische uitrusting Mathieu Sollicitatiebrief en cv 2 5 oktober 2006 14:37
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker in het ziekenhuis. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 2 6 september 2006 15:18


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon