Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 15 januari 2013, 16:06
Leiner Leiner is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 januari 2013
Berichten: 1
Leiner is on a distinguished road
Standaard sollicitatiebrief verkoopster juwelier

WAT VINDEN JULLIE VAN MIJN SOLLICITATIEBRIEF? graag jullie mening?

Sollicitatie verkoopster xxxx, Referentie: xxx


Geachte mevrouw xxx


U vraagt naar een flexibel verkoopster die in staat voor het imago en uistraling van uw juwerlierszaak? Ik hoop dat het niet onbescheiden klinkt, als ik zeg dat ik precies de eigenschappen bezit en dat het beroep me helemaal op het lijf geschreven staat.


Tijdens mijn vierjarige opleiding Handel heb ik geleerd hoe ik moet verkopen, hoe ik de klantwens achterhaal en hoe ik de verkoop afhandel. Ik geef mensen het gevoel dat ze alles aan me kwijt kunnen en stel klanten op hun gemak. Ook beschik ik als jonge modebewuste dame ook over een flinke portie klantvriendelijkheid.
Zoals blijkt uit het ingesloten curriculum Vitae, behaalde ik mijn opvoedkundig diploma technisch secundair onderwijs. De directeur, het directieteam en mijn leerkrachten praktijk hebben mij herhaaldelijk geprezen om mijn werklust en zin voor initiatief wat mijn sociale vaardigheden ten goede komt. Als opvoedster heb ik doorzettingsvermogen bezit ik de vaardigheid om goed met onverwachte en stressvolle situaties om te gaan. Ik ben gewoon om een verantwoordelijke functie op mij te nemen en werk graag voor en met mensen. Vooral ben ik bereid om nieuwe dingen bij te leren.

Om deze redenen ben ik ervan overtuigd een positieve bijdrage te kunnen leveren aan het team en de bedrijfsdoelstellingen van Versato. Daarom vraag ik u beleefd: geef mij jong enthousiasme een kans en laat mij u tijdens een persoonlijk onderhoud van mijn competentie overtuigen.

Met vriendelijke groeten


xxxx
  #2  
Oud 15 januari 2013, 17:15
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard

Beste Leiner,

Welkom op dit forum! Kijk ajb eerst even naar stap 2 van de spelregels:
http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23
... en wees zo vriendelijk zelf ook enkele sollicitatiebrieven van andere forumleden van commentaar te voorzien.

Vriendelijke groet,
__________________
René
Discussie gesloten

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief parttime verkoopster kathinko Sollicitatiebrief en cv 4 26 augustus 2009 00:05
Sollicitatiebrief verkoopster modewinkel Ismay Sollicitatiebrief en cv 2 19 oktober 2008 01:14
Sollicitatiebrief verkoopster Lianne00 Sollicitatiebrief en cv 2 4 mei 2007 15:38
Sollicitatiebrief verkoopster Juwelier Mathilde Sollicitatiebrief en cv 0 12 april 2007 15:23
Sollicitatiebrief verkoopster kledingwinkel essie Sollicitatiebrief en cv 0 9 november 2006 15:45


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon