Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 13 mei 2011, 17:40
Roby333 Roby333 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 2
Roby333 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief onderwijsadviseur/trainer, graag commentaar

Geachte heer X,

In begeleiding van de ontwikkeling van mensen vind ik mijn passie en inspiratie. De vacature sluit goed aan bij mijn ervaring en na ons kort telefonisch onderhoud was ik ervan overtuigd dat ik mijn, in het bedrijfsleven en onderwijs, ontwikkelde kwaliteiten prima kan inzetten als adviseur/trainer in een organisatie als de universiteit X .

Sinds 2009 houd ik mij, als zelfstandig trainer/coach, voornamelijk bezig met het adviseren en begeleiden van bedrijven en werknemers op het gebied van interne – en externe communicatie. In de praktijk houdt dit in dat ik, na intensieve intakegesprekken met het management en medewerkers, een coaching – en trainingsplan opstel. Dit op maat gesneden plan moet ervoor zorg dragen dat zowel persoonlijke als organisatiedoelstellingen behaald gaan worden. Doordat ik open en helder communiceer en goed benaderbaar ben, creëer ik een basis van vertrouwen. Mijn ervaring is dat het tonen van respect voor meningen van anderen gecombineerd met enthousiasme tot een succesvolle samenwerking leidt.

De functie onderwijsadviseur/trainer spreekt mij zo aan, omdat de activiteiten, adviezen en trainingen direct in de praktijk toepasbaar zijn door de docenten. Het streven naar een goede kwaliteit van het onderwijs is niet alleen in het belang van de docenten en de universiteit, maar zeker ook in het belang van de samenleving. Juist ook dit maatschappelijk belang van deze functie waardeer ik. Mijn ervaringen in het verleden hebben mij voldoende bagage meegegeven om in deze functie een daadwerkelijke bijdrage te kunnen leveren aan het kwalitatief hoogwaardig onderwijs bij de X.

Ik zou me graag verder willen ontwikkelen als onderwijsadviseur/trainer en ben bereid hiervoor te investeren. Kunnen mijn kwaliteiten en enthousiasme uw team versterken? Ik hoop het. Voor meer informatie over mijn ervaring en werkzaamheden verwijs ik u naar mijn curriculum vitae.

Graag zou ik de gelegenheid krijgen om mijn sollicitatie in een persoonlijk gesprek nader toe te lichten. Ik zie uw reactie met vertouwen tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 13 mei 2011, 18:28
Linda1985 Linda1985 is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 15 april 2011
Berichten: 71
Linda1985 is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roby333 Bekijk bericht
Geachte heer X,

In begeleiding van de ontwikkeling van mensen vind ik mijn passie en inspiratie. De vacature sluit goed aan bij mijn ervaring en na ons kort telefonisch onderhoud was Ben ipv was. Of ben je inmiddels weer van gedachten veranderd? Lijkt me niet anders schrijf je geen brief ik ervan overtuigd dat ik mijn, in het bedrijfsleven en onderwijs, ontwikkelde kwaliteiten prima kan inzetten als adviseur/trainer in een organisatie als de universiteit X . Ik vind het een beetje een vreemde inleiding. Je noemt geen specifieke vacature, is het een open sollicitatie??

Sinds 2009 houd ik mij, als zelfstandig trainer/coach, voornamelijk bezig met het adviseren en begeleiden van bedrijven en werknemers op het gebied van interne – Geen streepje en externe communicatie. In de praktijk houdt dit in dat ik, na intensieve intakegesprekken met het management en medewerkers, een coaching – Geen spatie voor het streepje, en volgens mij moet het coachingS zijn en trainingsplan opstel. Dit op maat gesneden plan moet ervoor zorg dragen Is zorgdragen niet één woord..? Weet ik niet zeker hoor dat zowel persoonlijke als organisatiedoelstellingen behaald gaan worden. Doordat ik open en helder communiceer en goed benaderbaar ben Goed benaderbaar ben klinkt niet echt lekker , creëer ik een basis van vertrouwen. Mijn ervaring is dat het tonen van respect voor meningen van anderen gecombineerd met enthousiasme tot een succesvolle samenwerking leidt.

De functie onderwijsadviseur/trainer spreekt mij zo aan, omdat de activiteiten, adviezen en trainingen direct in de praktijk toepasbaar zijn door de docenten. Het streven naar een Ik denk dat 'een' weg moet goede kwaliteit van het onderwijs is niet alleen in het belang van de docenten en de universiteit, maar zeker ook in het belang van de samenleving. Juist ook Ik zou 'ook' weg laten dit maatschappelijk belang van deze functie waardeer ik. Mijn ervaringen in het verleden hebben mij voldoende bagage meegegeven om in deze functie een daadwerkelijke bijdrage te kunnen leveren aan het kwalitatief hoogwaardig onderwijs bij de X.

Ik zou me graag verder willen ontwikkelen als onderwijsadviseur/trainer en ben bereid hiervoor te investeren Wat wil je precies investeren dan? Beetje vage zin . Kunnen mijn kwaliteiten en enthousiasme uw team versterken? Ik hoop het. Ik zou het iets zelfverzekerder formuleren, dat je van mening bent dat je kwaliteiten en enthousiasme een bijdrage kunnen leveren Voor meer informatie over mijn ervaring en werkzaamheden verwijs ik u naar mijn curriculum vitae.

Graag zou ik de gelegenheid krijgen om mijn sollicitatie in een persoonlijk gesprek nader toe te lichten. Ik zie uw reactie met vertouwen tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Succes met solliciteren!!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 16 mei 2011, 11:38
Roby333 Roby333 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 2
Roby333 is on a distinguished road
Standaard

Linda,

dank voor de tips en verbeteringen.

groeten Roberto
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief verkoopmedewerkster. Graag commentaar! curlywurly Sollicitatiebrief en cv 3 9 mei 2011 23:21
Sollicitatiebrief medewerkster Inkoop. Graag commentaar. angelblue Sollicitatiebrief en cv 1 20 september 2010 21:16
sollicitatiebrief verkoopmedewerker Graag commentaar Cindyy Sollicitatiebrief en cv 7 15 augustus 2009 12:38
Sollicitatiebrief Junior Engineer Graag commentaar. Xaviour Sollicitatiebrief en cv 3 27 oktober 2008 23:48
Sollicitatiebrief stageplek P&O: 'Graag commentaar' ipwzyd Sollicitatiebrief en cv 9 18 april 2008 22:38


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:44.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon