Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 25 juli 2011, 01:40
Spinner Spinner is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 18 juli 2011
Berichten: 1
Spinner is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief financieel administratief medewerker

Onderstaand sollicitatiebrief wil ik a.s. dinsdag versturen. Kan iemand missschien even meelezen? Op/aanmerkingen en tips zijn van harte welkom.

Alvast bedankt!


Betreft: sollicitatie vacature Financieel Administratief Medewerker


Geachte mevrouw ....,

Werken als financieel administratief medewerker bij ....? Graag! Ik was meteen enthousiast toen ik uw vacature op monsterboard.nl las en solliciteer daarom naar de functie.

De functie past goed bij mij omdat ik ruime financiële ervaring heb opgedaan bij verschillende werkgevers. Tot 1 juli 2011 ben ik werkzaam geweest als financieel administratief medewerkster bij ...... In deze functie ben ik bijvoorbeeld verantwoordelijk geweest voor het inboeken of controleren van administraties en voor het voorbereiden en samenstellen van de jaarrekening of kwartaalcijfers.

Bij al mijn werkzaamheden heb ik bewezen nauwkeurig, analytisch en flexibel te zijn en verschillende administratieve softwarepakketten goed te beheersen. Daarnaast beschik ik over goede communicatieve vaardigheden en werk ik graag samen. Dit vind ik ook een van de leukste elementen van mijn werk.

Mijn interresse gaat vooral uit naar een betrekking als financieel administratief medewerker omdat ik gemerkt heb hierin prettig te kunnen werken.
Hierbij spreken met name de veelzijdigheid van de taken en de verantwoordelijkheid van de financieel administratief medewerker mij erg aan. Het lijkt me dan ook een uitdaging om mijn werkervaring en kwaliteiten bij u in te zetten en verder te ontwikkelen.

Op grond van het voorgaande ben ik ervan overtuigd dat ik als financieel administratief medewerker een solide bijdrage kan leveren aan uw organisatie. Ik wil mijn capaciteiten dan ook graag in een gesprek toelichten.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 juli 2011, 11:19
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Lightbulb

Quote uit sticky-topic op dit subforum:
2. Geef eerst feedback op een paar sollicitatiebrieven of cv's van andere forumleden
Check een paar sollicitatiebrieven en geef jouw commentaar. Op dit forum helpen mensen namelijk elkaar; als jij hulp van anderen verwacht, verwachten wij dat jij eerst anderen helpt.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief financieel administratief medewerker Jasmin Sollicitatiebrief en cv 2 26 november 2013 19:27
Sollicitatiebrief administratief medewerker nakijken aub Ewa Sollicitatiebrief en cv 4 19 november 2010 15:03
Sollicitatiebrief Financieel Administratief medewerker Cheater Sollicitatiebrief en cv 2 28 oktober 2010 17:33
Sollicitatiebrief administratief financieel medewerker Grada Sollicitatiebrief en cv 2 22 augustus 2007 12:44
Sollicitatiebrief Financieel Administratief medewerker. Graag commentaar! HTH Sollicitatiebrief en cv 1 26 mei 2007 13:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon