Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 18 augustus 2011, 15:21
Dakota76 Dakota76 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 21 september 2010
Berichten: 7
Dakota76 is on a distinguished road
Thumbs down Niet tevreden met NTI

NTI heeft hele rare voorwaarden die je veel geld kunnen kosten.
Bovendien is de begeleiding nihil. Ook als je aangeeft dat je hulp nodig hebt, omdat je er alleen niet aan uit komt.

Praktijkdagen dien je minimaal 1 maand van te voren te annuleren. Als je ziek bent en dat zelfs al een week van te voren laat weten en een nieuwe praktijkdag plant, betaal je die ineens zelf. In mijn geval was dat 140 euro!

Door de slechte begeleiding en rare voorwaarden ben ik na 1 jaar gestopt. Moest ik ineens alle kortingen die ik had gekregen, ineens terug betalen. Tja, dat stond in de voorwaarden zeiden ze. Nou als je me duidelijk had aangegeven dat die aantrekkelijke kortingen komen te vervallen bij het niet af maken van de studie, dan was ik niet eens bij het NTI begonnen.

Laatst gewijzigd door forumbeheerder; 18 augustus 2011 om 15:58 Reden: Smadelijke oproep en uitspraken verwijderd
Met citaat reageren
  #2  
Oud 18 augustus 2011, 15:57
forumbeheerder forumbeheerder is offline
Administrator
 
Geregistreerd: 8 augustus 2005
Berichten: 74
forumbeheerder heeft vermelding van reputatie uitgeschakeld
Standaard

Er zijn enkele oproepen en uitspraken uit het oorspronkelijke bericht van Dakota76 geschrapt, omdat deze naar mijn mening smadelijk waren. Kritiek uiten mag, maar het moet wel binnen fatsoenlijke grenzen blijven.

In de actievoorwaarden van NTI staat inderdaad:
Citaat:
Bij annulering van de cursus of beroepsopleiding wordt de verleende korting met terugwerkende kracht in rekening gebracht
Als je ontevreden bent met een opleiding, dan moet je de instelling in gebreke stellen en eventueel de overeenkomst ontbinden, niet de opleiding annuleren.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 18 augustus 2011, 19:21
cealis cealis is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 januari 2011
Berichten: 143
cealis is on a distinguished road
Standaard

Ik weet van een ander forum dat er was voor bepaalde opleidingen bij de loi dat je inderdaad door klachten in te blijven dienen je op die manier kosten kunt terugkrijgen die je hebt gemaakt, probleem is met afstandsonderwijs dat je vaak niet weet wie je moet aanspreken of dat zelf het aanspreken van mensen heel lang duurt waardoor je dus geen klacht gaat indienen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik kan niet kiezen uit twee banen Miss Missy Loopbaanvragen 3 14 juli 2015 15:28
Graag jullie reactie op mijn net even anders dan anders sollicitatiebrief en cv vertegenwoordiger Sollicitatiebrief en cv 6 2 juli 2012 17:37
Niet tevreden met baan in de accountancy, wat nu? robbweiler Loopbaanvragen 1 18 mei 2011 12:57
Wat nu weet het niet hangen blijven of niet? weethetnietje Loopbaanvragen 2 7 oktober 2010 08:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon