Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 20 maart 2014, 22:30
dannyvt dannyvt is offline
Lid
 
Geregistreerd: 2 mei 2009
Berichten: 16
dannyvt is on a distinguished road
Standaard accountbeheerder binnendienst

wat vinden jullie van deze brief? graag jullie feedback.

x
Ter attentie van: mevrouw xx
xx
xx


Betreft: sollicitatie xx


xx 20 maart 2014


Beste mevrouw xx,

Echt het verschil maken! Dat spreekt mij aan en daarom wil ik graag mijn interesse kenbaar maken voor de functie van xx bij xx. Op uw vragen kan ik volmondig antwoorden: “Ja, dat durf ik én ja dat kan ik”.

Waarom ik kies voor xx? De kernwaarden en de missie en visie geven mij het gevoel dat er een ontspannen maar gedreven sfeer heerst. Trots zijn op wat je doet en plezier en enthousiasme uitstralen in je werkzaamheden. Dit zorgt ervoor dat er op een natuurlijke wijze gepresteerd wordt.

De functie van xx zou een ideale stap zijn in mijn ontwikkeling. Het biedt mij de mogelijkheid verder te groeien in de xx branche. U bent op zoek naar vernieuwing en ik ben op zoek naar een nieuwe uitdaging, een perfecte match. Net dat stapje meer doen om de klant optimaal te bedienen en te voorzien van deskundig advies is waar ik enthousiast van word.

Als ik mijzelf in een aantal woorden zou omschrijven dan kies ik voor gedreven, enthousiast, leergierig, integer en sociaal. Mijn karaktereigenschappen in combinatie met mijn eerder opgedane werkervaring maken mij een geschikte kandidaat.

Ik zie er naar uit om kennis met u te maken en mijn motivatie nader toe te lichten!


Met vriendelijke groet,


xx


Bijlage: Curriculum Vitae

Vacature omschrijving:
Durf én kun je het aan om op vernieuwende en enthousiaste wijze met adviseurs een renderende duurzame relatie op te bouwen? xx is een relatief nieuw onderdeel binnen xx. En dit vraagt om een innovatieve vorm van accountmanagement, die jij vanuit de binnendienst kan beoefenen.
Het succes van xx is mede afhankelijk van het succes dat jij boekt door:
• het realiseren van strategische en commerciële doelstellingen bij de aan jou toegewezen adviseurs
• te sturen op kwalitatief goede adviseurs die (zeer) tevreden zijn over jouw wijze van bediening
• je werk met kennis, kunde en plezier uit te oefenen zodat goede resultaten een logisch gevolg zijn
Belangrijk voor deze nieuwe functie is dat je er primair voor zorgt dat klanten centraal staan bij adviseurs en de adviseurs helpt bij acties, productinformatie verstrekt en vragen over wet- en regelgeving beantwoordt. Door doelgericht verkoop- en actiecampagnes uit te voeren, bouw je bestaande relaties nog verder uit. Zo werk je aan efficiënt en effectief accountmanagement.
Deze accountmanagementfunctie is zeer zelfstandig van aard, toch behoort samenwerking met je enthousiaste collega’s van het xx team ook tot de dagelijkse praktijk. Je rapporteert aan xx.
Daarnaast zijn we op zoek naar kandidaten die fulltime beschikbaar zijn.
Je talenten
Vanuit deze binnendienstfunctie versterk je als xx het team met jouw (pro-) actieve instelling, commerciële attitude en inlevingsvermogen. De persoonlijke verantwoordelijkheid voor resultaat draag je succesvol en met plezier. Klantsignalen herken je van mijlenver en je weet exact hoe én wanneer hierop effectief te anticiperen. Dit wordt
Jouw enthousiaste persoonlijkheid onderscheidt zich door:
• een frisse commerciële geest
• dat jij je continu wil verbeteren
• je resultaatgerichtheid
• je talent voor analyseren, plannen en organiseren
Extra onder de aandacht: de combinatie van verkoopervaring én kennis van de (particuliere) schademarkt is echt onmisbaar om in aanmerking te komen voor deze vacature.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 25 maart 2014, 12:55
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Toen ik je opening las, dacht ik: leuke binnenkomer, niet standaard, enthousiaste knul. Leuk! Nieuwsgierig naar de rest las ik verder, maar helaas viel de rest van de brief een beetje tegen. Je brief is erg ik-gericht en daar verkoop je je niet mee. Je schrijft vooral waarom jij bij dat bedrijf wil werken en waarom die baan jou op het lijf geschreven is. Nergens in de brief wordt concreet duidelijk welke kennis en ervaring jij het bedrijf te bieden hebt. Dat is echt heel belangrijk, zeker in dit geval. Lees de vacaturetekst nog maar eens door; aan het einde van de tekst staat een belangrijk stukje .
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carrièretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 26 maart 2014, 16:46
dannyvt dannyvt is offline
Lid
 
Geregistreerd: 2 mei 2009
Berichten: 16
dannyvt is on a distinguished road
Standaard

dank voor je feedback
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Solicitatiebrief medewerker service binnendienst. Anne1986 Sollicitatiebrief en cv 2 22 november 2013 15:51
Sollicitatiebrief BBL commercieel medewerkster binnendienst, graag advies Thamara1990 Sollicitatiebrief en cv 2 2 april 2013 19:08
Commercieel medewerker binnendienst docente Sollicitatiebrief en cv 1 5 januari 2011 15:48
Sollicitatie BBL Niveau 3, Binnendienst. Graag even reageren babiikellyy Sollicitatiebrief en cv 1 22 juni 2009 12:42
Sollicitatiebrief medewerker commerciële binnendienst bij een makelaar jolanda Sollicitatiebrief en cv 3 8 oktober 2008 21:28


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon