Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 6 juli 2015, 22:10
RobinD RobinD is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 juli 2015
Berichten: 2
RobinD is on a distinguished road
Standaard Arbeidskansen

Hoi,

ik ben 30 jaar en werk al enige tijd in de bouw als timmerman. Echter wil ik wat anders. Mijn achtergrond is werktuigbouwkunde en daar ligt ook mijn hart. Enige tijd nu sjouw ik veel en til ik zwaar. Dat wil ik niet meer. So far so clear.

In september 2014 ben ik daarom begonnen mij te scholen op HBO niveau en dat gaat me voor de wind, al zeg ik het zelf. De propedeuse is in zicht. Het betreft trouwens wel een associate degree, een HBO graad die is komen overwaaien uit Amerika. Het betreft een tweejarige opleiding met de mogelijkheid er alsnog een volledige bachelor van te maken (nog eens twee jaar).

Het plan is na het behalen van het diploma te solliciteren op een vacature bij een ander bedrijf waar bij de functie eisen de opleiding TB concreet wordt gevraagd. Dus niet doorstromen bij mijn huidige werkgever.
Nu vraag ik mij echter af, wat zijn mijn kansen t.o.v. een pas afgestudeerde van pakweg 23/24 jaar oud?
Het opleidingsinstituut kan hier geen duidelijk antwoord op geven. Graag zou ik een antwoord willen van iemand uit de beroepspraktijk.


met vriendelijke groeten,

Robin
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon