Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiegesprek

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 6 maart 2011, 10:37
Sproet Sproet is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 13 januari 2011
Berichten: 31
Sproet is on a distinguished road
Standaard Morgen een gesprek via uitzendbureau, wat vertel ik over het gat in mijn CV

Goedemorgen,

Morgen mag ik eindelijk op gesprek voor een leuke functie via een uitzendbureau!
Hier ben ik uiteraard heel erg blij mee. Ik zit nu alleen met het volgende.

Er zit een groot gat van 4 jaar op mijn CV. In die periode is er heel veel gebeurt en ik heb dit in het kort ook uitgelegd. O.a. dat ik ziek ben geworden en gerevalideerd heb, dat ik daarna binnen 9 maanden tijd mijn stiefmoeder en mijn verloofde verloor. Daardoor verplicht verhuizen en alle gevolgen van dien. Nou ja dat is het heel kort dus.

Bij mijn laatste werkgever ben ik in totaal 6 jaar in dienst geweest en zo staat dat ook op mijn CV. Alleen heb ik de laatste 2 jaar van mijn dienstverband niet gewerkt omdat ik ziek was en dus in de ziektewet zat. Na 2 jaar is mijn contract ontbonden. Dit laatste heb ik ook niet gemeld bij het uitzendbureau. Wel dat ik ziek werd dus. Wil er wel graag eerlijk over zijn maar ben bang dat ik mezelf dan ontzettend in mijn vingers snij, want geen enkele werkgever zit, zeer begrijpelijk, op zoiets te wachten

Heeft iemand tips/ideeën hoe en wat ik hierover wel en niet moet melden?
Alvast heel hartelijk dank voor het meedenken!!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 6 maart 2011, 13:33
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard

Hoi,

Waarom zeg je niet gewoon dat je 4 hele nare jaren hebt gehad waarin je heel veel verdriet hebt verwerkt. Nu ben je helemaal klaar om je op de toekomst te richten en dat je de nare periode hebt afgesloten.

Zo heof je niet alle ins en outs te melden en een goed werkgever zal je daar niet op afrekenen.

Succes ermee.

Groet,
Rens
__________________
Rens
Met citaat reageren
  #3  
Oud 6 maart 2011, 20:02
Sproet Sproet is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 13 januari 2011
Berichten: 31
Sproet is on a distinguished road
Standaard

Hoi Rens!

Dank je wel voor je antwoord.
Zoals jij het zegt, heb ik het ook inderdaad verteld bij het uitzendbureau en ook bij een werkgever waar ik eind vorig jaar via het uitzendbureau heb gewerkt.
Heb aangegeven dat ik ziek ben geworden en een revalidatietraject heb doorlopen, maar er niet bij vermeld dat ik dat nog speelde tijdens mijn dienstverband.

Zat alleen te twijfelen of ik moest vertellen of ik de laatste 2 jaar van mijn dienstverband dus eigenlijk niet gewerkt heb. Meestal als ik heel in het kort vertel waar dat gat de laatste 4 jaar door is ontstaan, vragen ze er ook niet verder over.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 8 maart 2011, 19:22
Sproet Sproet is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 13 januari 2011
Berichten: 31
Sproet is on a distinguished road
Talking

Even een update dan maar...

Het gesprek gister was eigenlijk wel redelijk relaxed. Er werd uiteraard wel gevraagd naar het gat, logisch.
Ik was totaal niet wat ze verwacht hadden, ze hadden een geknakt zielig vogeltje verwacht maar dat ben ik niet meer hoor!
Onderweg naar huis werd ik in de bus al gebeld door het uitzendbureau; ze waren heel erg enthousiast en wilden me graag hebben!
Dus vanmorgen ben ik gelijk begonnen, ga nu 3 dagen meelopen om te zien of het van beide kanten blijft klikken en als dat zo is dan gaan we ervoor vanaf aanstaande maandag
Eerst via het uitzendbureau en daarna voor vast.
Goed nieuws toch!!?!
Met citaat reageren
  #5  
Oud 8 maart 2011, 20:56
stijnhommes stijnhommes is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 30 juli 2010
Berichten: 198
stijnhommes is on a distinguished road
Standaard

Mooi nieuws! Hopelijk heb je het goed naar je zin met je nieuwe werk.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De wanhoop nabij... Cassie Loopbaanvragen 24 23 juli 2014 09:56
Help! Ik weet niet meer wat ik wil san2307 Loopbaanvragen 7 9 augustus 2010 17:46
Sollicitatiebrief coördinator onderwijsorganisatie, feedback gevraagd Pinkie Sollicitatiebrief en cv 6 16 februari 2009 21:39
Wat moet ik nou! Kaatje Alle andere carrièreonderwerpen 6 6 oktober 2008 00:19
Open Sollicitatie stage bij een bank, dringend. Soloman Sollicitatiebrief en cv 4 22 juli 2008 19:22


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon