Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 augustus 2009, 02:55
lisa lisa is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2009
Berichten: 2
lisa is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief verkoper detailhandel

Halloo...

ik ben vandaag echt gaan zitten denken wat er allemaal in een sollitatie brief moet staan.. nou zoals jullie het zien is dit het geworden alleen wil ik nu weten of het wel goed genoeg is en of jullie misschien nog tips voor me hebben




Lisa
willem van bos straat
3245 HK Utrecht


Blokker
Willem van bos straat
3245 KL Utrecht


Utrecht, 5 augustus 2009


Betreft: Sollicitatie Verkoper.


Geachte mevrouw Jansen,


Uw advertentie op de website blokker.nl van 3 augustus 2009 waarin u een oproep plaatste voor een verkoper, deed mij besluiten te solliciteren naar deze functie.

De functie spreekt mij om verschillende reden aan, ik zoek een leuke bijbaantje voor in mijn vrije tijd en misschien ook wel na schooltijden.

Ten tweede je krijg te maken met verschillende taken en ook mensen en daar hou ik wel van.
Ik ben een flexibel en een vrolijke leergierige meid.


Ik hoop dat dit genoeg informatie is voor u.
Hierbij wil ik graag een persoonlijke sollitatie gesprek met u om meer over mijzelf te vertellen.


Met vriendelijke groet,


Lisa
Met citaat reageren
  #2  
Oud 5 augustus 2009, 11:36
_mirjam_
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief verkoper detailhandel

Hoi Lisa,

Goed begin, hoor! Ik heb er het één en ander bij gezet waarvan ik zelf denk dat het net wat beter overkomt - je brief wat verder aangekleed, zeg maar.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Heel veel succes!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lisa Bekijk bericht
(..)
De functie spreekt mij om verschillende redenEN aan. Ik zoek een leuke bijbaan (bijbaantje klinkt minder serieus) voor in >mijn vrije tijd< (misschien beter 'het weekend' o.i.d.?) en misschien ook wel na schooltijden.

Ten tweede (Je gebruikt 'ten tweede' alleen als je eerder ergens een 'ten eerste' hebt vermeld. Hier kun je dus beter van maken "Tevens" of iets dat daarop lijkt) krijg je >als verkoper< te maken met verschillende taken en mensen. Dat houdt het werk gevarieerd en daar houd ik van.
Ik ben een flexibele, vrolijke en leergierige meid, die .... (bijvoorbeeld 'niet bang is om de handen uit de mouwen te steken' of iets in die geest. Nét ff dat beetje extra motivatie tonen doet het altijd goed)

Ik hoop dat dit genoeg informatie is voor u.
Hierbij wil ik graag een persoonlijke sollitatie gesprek met u om meer over mijzelf te vertellen.
(beter: ik hoop u met deze brief enthousiast te hebben gemaakt en hoop mijn motivatie in een persoonlijk geprek te mogen toelichten.)
Met citaat reageren
  #3  
Oud 5 augustus 2009, 13:48
lisa lisa is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2009
Berichten: 2
lisa is on a distinguished road
Thumbs up Re: Sollicitatiebrief verkoper detailhandel

Thanks thanks... Mirjam
ik zal het zeker aanpasse
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief verkoopmedewerker kledingwinkel christinejade Sollicitatiebrief en cv 10 31 augustus 2009 10:56
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
sollicitatiebrief medewerker verkoper binnendienst marleen_ Sollicitatiebrief en cv 0 17 maart 2008 18:18
sollicitatiebrief advertentieverkoper, graag commentaar kenneth Sollicitatiebrief en cv 4 19 februari 2008 11:03
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon