Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 15 september 2009, 14:04
tixytje tixytje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 januari 2009
Berichten: 3
tixytje is on a distinguished road
Unhappy Graag tips en opmerkingen n.a.v. mijn sollicitatiebrief voor alphahulp!

Hi,

Ik ben al een lange tijd op zoek naar werk sinds ik ben verhuist naar de andere kant van Nederland, alleen op de een of andere manier lukt het maar niet. Misschien is er iets mis met mijn sollicitatiebrieven. Misschien hebben jullie tips en/of opmerkingen n.a.v. deze sollicitatiebrief, zodat ik hopelijk een keer ergens aangenomen wordt.

-------------------------------------------------------------------------

Tessa xxxxx
xxxxxxx
xxxxxxx

Menaldum, 14 september 2009

xxxxxxx
xxxxxxx
xxxxxxx
xxxxxxx

Betreft: Sollicitatie alphahulp


Geachte heer/mevrouw,

Met veel enthousiasme las ik uw vacature op xxxxx, waarin u op zoek bent naar een alphahulp. Al geruime tijd ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen de zorg.

Na afronding van mijn MBO opleiding Grafisch vormgeven heb ik 2 jaar gewerkt bij een reclamebureau. Daar kwam ik er achter dat mijn ambitie niet in deze sector ligt. Het gemis van het werken met en vooral voor mensen kwam al snel. Toen heb ik besloten het roer helemaal om te gooien en te beginnen met de opleiding HBO verpleegkunde.
Naast mijn opleiding heb ik nog niet veel ervaring in de zorg, maar ik zou wel heel graag in deze sector ervaring op willen doen.

Hoe verschillend de mensen ook zijn, één ding hebben ze meestal gemeen, namelijk het willen behouden van de eigen zelfstandigheid en zelfredzaamheid. Hier een bijdrage aan kunnen leveren, maakt het werken als alphahulp zeer belonend werk. Bovendien vind ik het ook bijzonder afwisselend werk vanwege de verschillende wensen, behoeften en knelpunten van thuiswonende ouderen. Thuis ben ik verantwoordelijk voor alle huishoudelijke werkzaamheden en tijdens mijn vroegere werkzaamheden in de horeca, heb ik ook veel huishoudelijke taken verricht.

Ik zou mezelf omschrijven als iemand met een groot verantwoordelijkheidsgevoel, zelfstandig en een harde werker. Iemand die ook graag initiatieven neemt en sociaal is.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geďnformeerd en ben graag bereid het een en ander in een persoonlijk gesprek toe te lichten.


Met vriendelijke groet,

Tessa xxxxxxxxxxxx
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
helpende, sollicitatie, sollicitatiebrief, zorg

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag tips en kritische opmerkingen op mijn sollicitatiebrief en cv Nance Sollicitatiebrief en cv 0 8 augustus 2009 11:51
Sollicitatiebrief Leerling IC verpleegkundige - Graag Advies, tips, feedback Ria Sollicitatiebrief en cv 2 6 december 2008 23:30
Graag tips en trucs bij mijn brief Loesje08 Sollicitatiebrief en cv 6 29 juli 2008 11:52
sollicitatiebrief KLPD. Graag commentaar e/o tips Victoria Sollicitatiebrief en cv 5 19 september 2007 22:20
graag tips en advies voor mijn sollicitatiebrief : " jonge managementkracht" lost Sollicitatiebrief en cv 4 28 december 2006 18:47


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon