Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiegesprek

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 november 2009, 18:06
Thommy Thommy is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 november 2009
Berichten: 1
Thommy is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie OK asistent?

Hallo,

Ik wil volgend jaar beginnen met de opleiding anesthesiemedewerker, ik ben daarvoor nu al bezig om verschillende ziekenhuizen aan te schrijven. de selectiegesprekken zijn begin 2010. Voor het ene ziekenhuis is dit in januari al, voor een ander ziekenhuis pas in februari of zelfs maart.

Het ziekenhuis van mijn voorkeur heeft de gesprekken pas in maart. In de eerste instantie wil ik natuurlijk verzekerd zijn van een opleidingsplaats, maar wat nou als ik bij meerdere ziekenhuizen een plek aangeboden krijg?

Stel bijvoorbeeld dat ik bij het ene ziekenhuis al in januari op gesprek mag komen en dat ik dan al snel hoor dat ik een plek aangeboden krijg. Ik heb dan nog geen gesprek gehad met het ziekenhuis van mijn voorkeur waar ik, wellicht ook wel een plek kan krijgen. Wat nou als ik daar ook een plek aangeboden krijg? Kan ik dan nog terug?

Onder voorbehoud een plek aannemen lijkt me niet echt iets wat je als sollicitant kunt eisen.

Bedankt,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 6 november 2009, 18:00
Deezjuh Deezjuh is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 8 juni 2006
Berichten: 29
Deezjuh is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie OK asistent?

Hallo,

anderhalf jaar geleden zat ik in dezelfde situatie. Ik ging solliciteren voor operatieassistent en in het ene ziekenhuis (groot, academisch) moest ik al in oktober solliciteren voor september het jaar erop. Echter wou ik graag in een kleiner, perifeer, dichterbij voor mij ook nog, ziekenhuis werken. Deze sollicitatieronde zou pas in december open komen.

Wat ik vooral wou, was de opleiding binnen komen.
Ik heb gesolliciteerd in het grote academische zkh, werd daar aangenomen en heb niets gezegd. Toegezegd dat ik zou komen.
In december kwam echter inderdaad de vacature in het perifere zkh, en ook daar heb ik op gesolliciteerd. Ook daar werd ik aangenomen, en toen heb ik het academische zkh opgebeld en afgezegd.

Nee, niet netjes misschien, omdat ze hierdoor in januari een student tekort kwamen, maar ik had niets getekend. Achteraf ben ik hier zeer blij mee, omdat ik nu in het zkh werk waar ik heen wou!

Ik zou zeggen, dus op alles solliciteren, en als je de opleiding echt wil doen, accepteren als je aangenomen wordt, en uiteindelijk gewoon kiezen!!

Succes met je brief en je sollicitatie!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie Dierenkliniek InNoCeNt-GiRl Sollicitatiebrief en cv 6 3 augustus 2010 18:34
Open sollicitatie verpleegkundige, graag commentaar Carola Sollicitatiebrief en cv 2 30 november 2009 11:00
Open sollicitatie verpleegkundige. Graag commentaar HvdB Sollicitatiebrief en cv 1 13 juni 2009 23:04
Feedback gevraagd open sollicitatie plotiemoos Sollicitatiebrief en cv 4 11 mei 2009 10:40
open sollicitatie onderwijsassistent mčlanie Sollicitatiebrief en cv 2 7 maart 2007 17:26


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon